שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הולכים לאופוזיציה בראש זקוף ובקומה זקופה"
פינדרוס מצהיר
זעם ביהדות התורה: "מרסקים טוטאלית את הסטטוס קוו, אנשים נפלו על הראש". ח"כ דיסטל אטבריאן מהליכוד: "נהיה אופוזיציה מרהיבה לממשלת ההונאה"
פינדרוס בעימות סוער במליאת הכנסת | צילום: אתר הכנסת

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס אומר בראיון ל'רדיו 103' כי "אנחנו הולכים לאופוזיציה בראש זקוף ובקומה זקופה. ידוע לכולם שהיו הצעות כאלו ואחרות, וסירבנו. הנושא הוא לא אופוזיציה או קואליציה. התפרסמו שלשום הסכמים שבעצם המשמעות המעשית שלהם היא ריסוק וביטול הסטטוס קוו במדינת ישראל לחלוטין".

"לא כרסום, לא שינויים מינוריים או משמעותיים, אלא ריסוק טוטאלי של כל נושא הסטטוס קוו" הוסיף חבר הכנסת. "כשאתה רואה הסכם כזה בעוד שעומד אדם דתי בראש המערכת, הסכם אחר הסכם -ישראל ביתנו, העבודה, מרצ, כחול לבן – אתה אומר לעצמך 'האנשים פשוט נפלו על הראש'.

הוא נתן כדוגמה את "ממשלת שרון שלא חלם לעשות רבע מזה, ממשלת ברק החילונית לא חלם לעשות רבע מזה. אתה אומר מישהו נפל על הראש, 72 שנה של סטטוס קוו בעייתי. גיור כשרות שבת נישואין וגירושין". על הטענה לפיה לימינה יש זכות וטו על נושאי דת ומדינה, ענה כי "ימינה עם 6 מנדטים" סך הכל וכי כוחה הקואליציוני דל.

פינדרוס אמר בסוף דבריו כי הוא קיבל "הצעות שגפני יישאר בוועדת הכספים ואמרנו לא. התוכנית המקורית עד שלשום הייתה להיות אופוזיציה עניינית, לא התכוונו לתקוף אלא לתת לעסק הזה לקרות. אבל מה שקרה זה ההסכמים שהתפרסמו שלשום שבעצם ריסקו את הסטטוס קוו במדינת ישראל, וזה לא נוגע לחרדים בכלל, כי הם חיים על פי הדת בלי קשר".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן אמרה בראיון ל'ווינט' כי "הסיכוי שממשלת ההונאה הזאת לא תקרום עור וגידים קלוש. אנחנו מבינים שנשב באופוזיציה עם הרבה רוח קרב ולחימה. זו תהיה אופוזיציה מרהיבה"

"ליברמן כרגע יושב על השיבר של כל משלמי המיסים בישראל. כספי המיסים של העצמאים הולכים להיות נתונים בידי אדם שעננה כבדה של התנהגות לא ישרה מרחפת מעל ראשו". דיסטל אטבריאן הוסיפה: "לתת לליברמן את המפתחות האבסולוטיים לכלכלת ישראל, לכספי המיסים, בעיניי זה מעשה ציני של ממשלה שרוצה 'שינוי ופוליטיקה חדשה ונקייה'".

היא התייחסה גם לאפשרות של קיום בחירות פנימיות לראשות הליכוד ואמרה: "זו מפלגה דמוקרטית. כל מי שרוצה לרוץ לראשות הליכוד זה דמוקרטי. אני חושבת שנתניהו המועמד הגדול ביותר".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ח"כ דיסטל , כך לא הולכים לאופיזיציה כמנסים למצוא עריקים תמורת ג'ובים !! ההתנהגות שלכם עברה כל גבול !!! כל גבול נורמטיבי נחצה ואתם שותקים . אותו מושחת שמוביל אתכם מכר תפקיד שר לפייגלין בכדי שלא יתמודד בבחירות זה נורמלי ?? ההצעה לגנץ לכהן ראשון ברוטציה זה נורמלי ?? היכן היית איש היוןשר כאשר המושחת הפר הסכמים שעליהם חתם ? והיכן היית כשמידר את גדעון סער למרות הצלחתו בפריימריז ? והיכן היית כשהכפיש טת משפחתו של בנט ???
    אתה ודומיך מייצגים את הגועל נפש שבפוליטיקה בישראל .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים