שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הולכת רגל בת 84 נהרגה בפסגת זאב בי-ם
תאונה קטלנית
בתאונה קשה עם מעורבות של מספר כלי רכב נהרגה אישה בת 84. נהג הרכב שפגע בה טופל בזירה ופונה בניידת טיפול נמרץ במצב קל עד בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה
זירת התאונה הקשה בירושלים | צילום: דוברות איחוד הצלה

הולכת רגל בת 84 נהרגה היום (רביעי) בתאונת דרכים קטלנית, עם מעורבות של מספר כלי רכב, בשכונת פסגת זאב בירושלים. כונני ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה מיד.

מארגון זק"א נמסר כי סמוך לשעה 16:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על תאונה קטלנית ברחוב משה רחמילביץ בירושלים. מתנדבי זק"א צוות ירושלים טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה, נסיבות האירוע נחקרות ע"י המשטרה.

זירת התאונה הקשה בירושלים. צילום: דוברות זק"א

מאיר אקר קמב"ץ זק"א ירושלים שטיפל בזירה: "מדובר בתאונה קשה עם מעורבות מספר כלי רכב והולכת רגל. כשהגענו למקום ראינו את הולכת הרגל שוכבת מחוסרת הכרה בין מספר כלי רכב מעוכים, עם פגיעה רב מערכתית. עוצמת הפגיעה הייתה קשה וקטלנית, פראמדיק מד"א נאלץ לאשר את מותה במקום".

אריאל בן דוד חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בהולכת רגל שסובלת מפגיעה רב מערכתית לאחר שנפגעה מרכב. למרבה הצער נקבע מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

גילי טל חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "מדובר בהולכת רגל שנהרגה כתוצאה מפגיעת רכב. נהג הרכב שפגע בה טופל בזירה ופונה בניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה במצב קל עד בינוני".

מהמשטרה נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית שארעה לפני זמן קצר ברח' משה רחמילביץ בירושלים במהלכה נפגעה הולכת רגל מרכב פרטי בעת שחצתה את הכביש. כוחות רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים