שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "משתמש בקורונה לקושש קולות מליברמן"
אשר נגד גנץ
יו"ר ועדת חוקה בנאום תקיף במליאת הכנסת: "על הטייק אוואי שכולם יודעים שהוא עובד בניגוד לתקנות עשו קנס מיוחד? כל בוקר הכבישים עמוסים, כולם עובדים חיוניים?"
תגיות:
יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן
יעקב אשר |
צילום: דוברות הכנסת

יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר בנאום תקיף במליאת הכנסת: "לא שמעתם אף נציג חרדי שמתנגד לאכיפה, בוועדת החוקה עברו כל הקנסות שהיו בתחילת הדרך, אבל פה עשו קנס מיוחד לחרדים ומתייגים אוכלוסיה שלימה. זה לא מאבק בתחלואה, זו פוליטיקה".

"על הטייק אוואי שכולם יודעים שהוא עובד בניגוד לתקנות עשו קנס מיוחד? כל בוקר הכבישים עמוסים, כולם עובדים חיוניים? בדקתם מה קורה בפארקים ובחופי הים המפוצצים, בהפגנות שנמשכות כרגיל, במשרדים ומקומות העבודה שמתפקדים כרגיל, מישהו חשב לשים שם מצלמה לבדוק את ההפרות, לייצר להם קנס מיוחד? שמעתם מישהו מדבר על זה?"

"וכדאי שתדעו, העלאת הקנסות תפגע גם באילן מהפלאפל, אותו אחד שתיאר בדמעות כיצד שוטר ללא שיקול דעת מינימלי נתן לו דוח של 5,000 שקל בלי שום התחשבות, אז מה, כעת אתם רוצים שכל שוטר יחזיק ביד פצצה של 10,000 שקל קנס? ככה בהינף יד?"

"האמת חייבת להיאמר, הבקשה להעלאת הקנסות לא הגיעה מהמשטרה, היא באה מפוליטיקאים. ידידי בני גנץ, אתה איש ערכי, איך אפשר להפוך את הקורונה לכלי פוליטי לקושש כמה קולות מליברמן ומחובבי ההסתה, זה לא מתאים לך. בכל מה שקשור לשנאה יש אחרים שעושים זאת טוב יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים