שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הופכים את לומדי התורה לאזרחים פלילים"
חוק הגיוס
"בלי לימוד התורה אין זכות קיום" פתח ח"כ אורי מקלב את נאומו ופנה אל חברי הקואליציה, "אתם הולכים כעת לחוקק חוק שיהפוך את לומדי התורה לאזרחים פלילים"
ח"כ אורי מקלב | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

"בלי לימוד התורה אין זכות קיום" פתח ח"כ אורי מקלב את נאומו ופנה אל חברי הקואליציה, "אתם הולכים כעת לחוקק חוק שיהפוך את לומדי התורה לאזרחים פלילים!, אין לכם לא זכות מוסרית ולא משילותית לעשות זאת היות ואתם מסכנים בכך את עתיד עם ישראל. רק השבוע קראנו בהפטרה 'אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי' – על זה אנחנו חיים אלפי שנים, דורי דורות של יהודים האמינו בכך ואת זה אתם באים לנפץ?"

"לומדי התורה נושאים בעול לא פחות מכל אחד אחר, לומדי התורה נושאים בעול במשך אלפי שנים ממתן תורה בהר סיני ועד היום, מאז ועד היום לא פסק קול התורה בעם ישראל, ואת כל המסורת הזו אתם הולכים לשנות לעקור ולהחריב. לנו יש נשק שאין לאף מדינה, כל מלחמות ישראל היו מלאות בניסים זהו דבר שלא ניתן להתעלם מכך. ואת הנשק הזה לימוד התורה רוצים אתם כעת לנצור".

ח"כ מקלב המשיך ופנה אל חברי הכנסת מהקואליציה: "לפני כמה שבועות חוק זה נפל באופן לא צפוי, זה אולי נתן לכם את התראה והזמן לחשוב, מי שכעת שב ומצביע בעד החוק הרי הוא עושה זאת במזיד ולא כשוגג. את האמת כולכם יודעים, אין שום צורך בגיוס זה, הצבא מחזיק אלפי חיילים כבר היום שאין בהם צורך. הצבא אינו ערך, הערך הוא לימוד התורה ואת הערך הזה אתם מבקשים לבטל בכוח".

ח"כ מקלב פנה אל חברי הכנסת מרע"ם, "מי שיחליט האם לומדי התורה יהיו עבריינים פליליים הם חברי הכנסת הערביים, באמצעותם מבקשים בקואליציה לאשר חוק זה. האבסורד זועק לשמים, הם יחליטו ליהודים כי לימוד התורה זה מעשה פלילי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים