שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הוצבו צופרים נוספים ע"י פיקוד העורף
פתח תקווה
לאחר סיור משותף עם פיקוד העורף ואגף ביטחון וחירום בעיר, ולאחר ריכוז הנתונים שעלו מהשטח, הוחלט על הצבת שלושה צופרים באזורים שונים בעיר
הצופרים בפתח תקווה | צילום: דוברות העירייה

לאחר מבצע 'שומר חומות' בו עלו תלונות מקרב הציבור תושבי פתח תקווה כי אינם שומעים היטב את האזעקה, ביקש ראש העיר רמי גרינברג מפיקוד העורף להוסיף עוד צופרים ברחבי העיר בשכונות בהם נטען כי האזעקה אינה נשמעת היטב.

לאחר סיור משותף עם פיקוד העורף ואגף ביטחון וחירום בעיר, ולאחר ריכוז הנתונים שעלו מהשטח, הוחלט על הצבת שלושה צופרים באזורים שונים בעיר. האחד בשכונת בילינסון, השני בשכונת אחדות והשלישי בשכונת יוספטל.

ראש העיר רמי גרינברג הוסיף "לאחר מבצע שומר חומות התגלו פערים בנושא הצופרים. תושבים התלוננו כי אינם שומעים את האזעקה וניכר היה כי יש אזורים בעיר בהם האזעקה כמעט ואינה נשמעת. קיימנו יחד עם פיקוד העורף סיור ברחבי העיר והוחלט על הצבת שלושה צופרים נוספים בעיר. אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה וכולי תקווה כי אנו לקראת שנה חדשה, טובה ושקטה, וכי לא יהיה בצופרים כל שימוש".

חשוב לציין כי מטרת האזעקה היא להישמע במרחב הציבורי הפתוח, ולאו דווקא בתוך הבתים הסגורים, ולכן ממליץ פיקוד העורף על התקנת אפליקציה ייעודית בסלולר. כזכור, פתח תקוה היא אזור "פתח תקווה" וזמן ההגעה למרחב המוגן הוא דקה וחצי, כמשך זמן האזעקה עצמה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים