שיתוף
תגובות
בריאות » בריאות המגזר » הוקם מטה הסברה חרדי במשרד הבריאות
"קדש או קדיש?!":
במשרד הבריאות הוקם בסוף השבוע מטה הסברה ייעודי לאוכלוסיה החרדית בכל הקשור לנגיף הקורונה, והבוקר החלה המטה בהוצאת חומרי ההסברה השוטפים
מודעה מטעם מטה ההסברה החרדי במשרד הבריאות למלחמה בקורונה

במשרד הבריאות הוקם בסוף השבוע מטה הסברה ייעודי לאוכלוסיה החרדית בכל הקשור לנגיף הקורונה, והבוקר החלה המטה בהוצאת חומרי ההסברה השוטפים.

תחת כותרת מדממת וזועקת "קדש או קדיש" מפיצים בשעות האחרונה אנשי המאבק קמפיין המבוסס על מודעות המבקשות מהזוגות הצעירים שלא להתארח אצל הוריהם במהלך החג בכלל ובליל הסדר בפרט. "הפסח, לא מסכנים את ההורים. עושים ליל סדר כל אחד בביתו", נכתב בהודעות שנחתמו במילים "הפסח, נשארים בבית, נשארים בחיים!"

במקביל, עלה לאוויר קמפיין המבוסס על מודעות אבל, בהן נכתב כי ההלוויות תתקיימנה ללא מלווים. בפתיח המודעה, שבדרך כלל כולל שבחים על הנפטרים, נכתב כי הנפטר "נדבק בנגיף הקורונה מנכדו שיחי' אשר התארח בביתו בליל הסדר". את המודעה חותם המשפט "מצילים את סבא. נשארים בבית!".

מטה ההסברה החרדי הוקם בשבוע האחרון, לאחר שמונה יועץ חרדי לניהול מאבק הקורונה במגזר החרדי. אליו חברו בוגרי פרויקט ההסברה 'דוסים' ויחד הקימו את מערך "חרדים מקורונה" שמטרתו להעביר מידע על הנגיף מפה לאוזן במגזר החרדי. "המטרה שלנו היא להקים מערך הפצה דיגיטלי של 50 אלף אנשים, שכל אחד יביר את המידע לחברים ולבני המשפחה שאינם נגישים לדיגיטל", הסבירו יוזמי הפרויקט ל'בחזית הבריאות'.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים