שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » הוקמה קואליציה למען אחדות הכותל
בראשות מעוז
"אנחנו נמשיך להילחם על הזהות היהודית שלנו", אמר מעוז והוסיף: "זאת התשובה האמיתית אל מול הטרור. הם נלחמים בנו כי אנחנו העם היהודי"
אבי מעוז | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

חברי הכנסת דודי אמסלם, יצחק פינדרוס, גדי יברקן אורית סטרוק ואיתמר בן גביר, החברים בשדולה לחיזוק ושימור הזהות היהודית בראשות ח"כ אבי מעוז התכנסו היום ברחבה הדרומית של הכותל המערבי. "התשובה האמיתית לטרור".

"מי שמשכיח את התורה ואת החומש מילדי ישראל, מתבלבל אל מול גל הטרור שאנחנו חווים בתקופה האחרונה". כך אמר ראש השדולה לחיזוק ושימור הזהות היהודית יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) בכינוס של חברי הכנסת החברים בשדולה דודי אמסלם, אורית סטרוק, גדי יברקן, יצחק פינדרוס ואיתמר בן גביר.

"אנחנו נמשיך להילחם על הזהות היהודית שלנו", הוסיף מעוז "זאת התשובה האמיתית אל מול הטרור. הם נלחמים בנו כי אנחנו העם היהודי. הם נלחמים נגד היותו של העם היהודי בעולם".

כינוס השדולה התרחש ברחבה הדרומית של הכותל המערבי, לשם הגיעו כאמור חברי הכנסת, חברי השדולה. חברי הכנסת ירדו לאחר מכן לביקור במנהרות הכותל.

חברת הכנסת אורית סטרוק אמרה: "חשוב מאוד שהסיור הזה התקיים. צריכים לזכור תמיד למה רודפים אותנו. באחת הלוויות אמר לי קרובת משפחתה של הנרצחת כי הוא ביקש משר הבט"פ להגיד שהיא נרצחה כי היא יהודייה. והוא סירב להגיד זאת. השדולה הזאת חייבת להתקיים ולהיות פעילה. השדולה הזאת מייצגת את המהות. אי אפשר להתבלבל, העם הזה הוא בריא ובעז"ה הוא יקום ויתנער מההנהגה הרעה הזאת".

חבר הכנסת גדי יברקן (הליכוד) הוסיף: "אני מאוד שמח על חברי הכנסת שהגיעו ואלה שרצו להגיע. אני מאוד שמח שאנחנו נפגשים. התרגשתי לראות את הדברים בתור חבר כנסת. כשאני מחבר את העבר שלי, כעולה, אל מול מה שמתגשם כאן. עם ישראל הוא רעיון. את הרעיון אי אפשר להרוג. יש כאן מאבק איומי על הזהות היהודית שלנו בארץ ישראל. אנחנו במלחמת קיום. מי שימצמץ, הוא זה שיפסיד".

חבר הכנסת איתמר בן גביר הוסיף: "אני בא ממשפחה שהיא לא הייתה מוגדרת כדתיה. לאורך כל השנים, אני מקפיד לומר שכל היהודים הם קודש. תמיד היה קידוש בשבת, זכרנו את הערכים, את התורה. כמו ההורים שלי, יש מיליונים של מיליונים של יהודים ברחבי העולם. אנחנו לא יודעים כמה פוטנציאל יש לנו. האתגר החשוב שלנו, זה להנחיל לדורות הבאים את הדבר הזה. אנחנו צריכים לדבר עם העם. השדולה הזאת היא חיבור של כל הקצוות בעם ישראל. עם ישראל משתוקק ליהדות, וזה מה שאתה אבי עושה בכנסת. מי שנושא את הלפיד של הזהות היהודית זה אתה אבי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים