שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » הורוביץ: "העניים מתחסנים פחות מהעשירים"
"חיסון נמרץ"
בשלושת הימים הראשונים למבצע "חיסון עד הבית", חיסנו צוותי "ניידות חיסון נמרץ" של מגן דוד אדום יותר מ-1,000 איש, רובם בחיסון ראשון
מבצע החיסונים בחברה הערבית | צילום: דוברות מד"א

בשלושת הימים הראשונים למבצע "חיסון עד הבית", חיסנו צוותי "ניידות חיסון נמרץ" של מגן דוד אדום יותר מ-1,000 איש, רובם בחיסון ראשון. מאז השיק שר הבריאות את המבצע ביום שני, החלו צוותי מד"א להגיע לישובים בהם אחוז המחוסנים במנה ראשונה הוא הנמוך ביותר בישראל, על פי מפת החיסונים החדשה.
 
עד אתמול (רביעי) הגיעו הניידות לכפר קאסם, דאלית אל כרמל, ג'דיידה-מכר ולשלוש שכונות במזרח ירושלים. היום מחסנים הצוותים בשפרעם וכפר קאסם ובעקבות הביקוש, בשבוע הבא יתוגבר המבצע באופן משמעותי.
 
הנתון מתייחס למתחסנים במסגרת מבצע "חיסון עד הבית" בלבד ולא כולל את המחוסנים במוקדי קופות החולים ופיקוד העורף באותם הישובים. על כן, המספר הכולל של מתחסנים במנה ראשונה ביישובים הרלוונטיים גבוה יותר.
 
שר הבריאות ניצן הורוביץ: "העשירים מתחסנים יותר, העניים – הרבה פחות. זאת מציאות שאסור לנו להשלים איתה. הדרך לתקן היא לעבור שכונה שכונה, רחוב רחוב, ולהנגיש את החיסונים ממש עד הבית. שמח על ההיענות היפה ועל הפעילות המרשימה של מד"א. נמשיך ונרחיב את המצבע החשוב הזה. זה יכול להיות שובר השוויון, או יותר נכון שובר האי-שוויון, במאבק בדלתא"
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "יחד עם שותפינו לדרך במשרד הבריאות, יצאנו השבוע למבצע חיסונים נוסף, במטרה להעלות את אחוזי המתחסנים בציבור הישראלי, להנגיש את חיסון הכי קרוב לבית ולעודד את אלו שעדיין לא התחסנו להתחסן. אני קורא לאזרחי המדינה לנצל את ההזדמנות ולהתחסן על מנת לבלום את התפשטות מגיפת הקורונה בכדי שנשוב לשגרה בטוחה ובריאה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים