שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הורוביץ ומיכאלי מרמזים על ריצה משותפת
"בונים מחדש"
הורוביץ: "הייתה לי זכות היסטורית בהקמת הממשלה הזו, הוכחנו שהשמאל יכול להיות בהנהגה ובשלטון. הוכחנו שמדיניות סוציאל דמוקרטית היא מעשית מאוד ונוגעת באנשים"
שר הבריאות ניצן הורוביץ | צילום: קרן ברל כצנלסון

הבוקר התקיים כנס ה-1 במאי של קרן ברל כצנלסון בהשתתפות של למעלה מ-1000 איש, בהם שרים, ראשי ועדות בכנסת, חברי כנסת, ראשי עמותות ופעילים חברתיים. הכנס התמקד השנה בסיכום שנה לממשלת השינוי.

יו״ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה מירב מיכאלי אמרה: ״ללא קרבות הבלימה שלנו בשנה האחרונה היינו במקום אחר היום. לא הייתה לי שום אשליה לגבי איזו ממשלה אנחנו מקימים, ושזו תהיה ממשלת ימין. מדינת ישראל נדחפת שנים ימינה בהרבה מאוד כסף ותעמולה. בכל תחומי חיינו. בנתוני הפתיחה האלה, ההישגים שלנו ממש טובים".

"נתניהו הכניס לציבוריות הישראלית סטנדרטים שלא היו כאן מעולם. המחנה שלנו ספג אלימות והסתה שלא נראו כאן מעולם והביאו לרצח של ראש ממשלה ולאובדן הזהות שלנו. הממשלה הזו היא תחילת עידן הבא. אנו מחזירים את הביטחון שלנו בצדקת דרכנו ובונים מחדש את המחנה הפוליטי".

"המחנה שלנו רוסק למפלגות לא דמוקרטיות, ללא אידאולוגיה ברורה, ואנחנו בונים מחדש מפלגות דמוקרטיות שמחויבות לשוויון. בבחירות הבאות נעשה הכל כדי לבנות מחדש את המפלגות הדמוקרטיות, העבודה, מרצ ולהביא את הכוחות בחזרה ולהפסיק את הפיצול. אני משתמשת בממשלה הזו כדי לעשות טוב ולהביא כמה שיותר הישגים ולהפסיק את ההסתה נגד ציבור שלם".

יו"ר מפלגת מרצ ושר הבריאות ניצן הורוביץ: ״אגף התקציבים משקף פוליטיקה ימנית כלכלית והתפקיד שלנו להציג לקדם חלופות. שירותים חברתיים צריכים לגדול ולהתרחב ולא להצטמצם. אני בעימות קשה עם משרד האוצר על התפישה הקפטיליסטית הקיצונית שלהם שפוגעת בחברה הישראלית. הם מחזקים את החזקים ומחלישים את החלשים".

"יש לנו מחסור עצום ברופאים והרפואה הפרטית שואבת את כח האדם שנותר. ומי נפגע מזה? כולנו. זה הורס את הרפואה הציבורית בישראל. הרפואה הציבורית חייבת להתחזק, והיא חייבת לקבל הרבה יותר משאבים. ליצמן ייבש את הרפואה הציבורית בישראל".

"למדנו את כל הטריקים של האוצר, יותר לא יהיה אפשר לעבוד עלינו. למדינה יש עודפים ענקים מגביית מיסים, האבטלה בשפל, המשק משגשג ולמדינה יש יותר כסף לתת. לא יכול להיות שמי ששולט בכסף זה אנשים שאף אחד לא בוחר, אף אחד לא יכול לרסן, והם עושים זאת לפי תפישות כלכליות עתיקות של רייגן".

"הייתה לי זכות היסטורית בהקמת הממשלה הזו, הוכחנו שהשמאל יכול להיות בהנהגה ובשלטון. הוכחנו שמדיניות סוציאל דמוקרטית היא מעשית מאוד ונוגעת באנשים. הייתי רוצה לראות מפלגה סוציאל דמוקרטית מאוחדת, אני מאמין בזה. מרצ ומפלגת העבודה צריכות ללכת ביחד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים