שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » הורחבה מגבלת הנוסעים בתחבורה הציבורית
בשורה לציבור
במענה לשאילתא שהגיש ח"כ אייכלר, הודיע משרד התחבורה כי החל מהיום תורחב מגבלת הנוסעים באוטובוסים לשבעים וחמישה אחוזי תפוסה • אייכלר: "צעד מבורך אבל לא מספיק"
אוטובוס אגד בירושלים | צילום: yosefus, שאטרסטוק

במענה לשאילתא שהגיש ח"כ ישראל אייכלר למשרד התחבורה על נוסעי האוטובוסים שנשארים תקועים בתחנות בגלל מגבלת 30 הנוסעים שהוטלה בעקבות הקורונה, הודיע משרד התחבורה כי החל מהבוקר ניתנה הנחייה לאפשר נסיעה במגלה של 75% תפוסה.

"הנוסעים נשארים בתחנות ללא פתרון, רוב התחנות מלאות, אנשים לא מצליחים להגיע לעבודה והביתה, מדוע אם כן אין הוראה להכפיל את הנסיעות?", כתב אייכלר בפנייה ששיגר למשרד התחבורה.

הבוקר במליאת הכנסת, היה זה סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב שהשיב לשאילתה כשהוא מגלה כי החל מהבוקר, יום רביעי, החלו חברות התחבורה הציבורית לנסוע במגבלה של שבעים וחמישה אחוזי תפוסה ולא כפי שהיה, במטרה להקל על העומסים בתחנות. "השאילתה שהגיש ח"כ הרב אייכלר זירזה את החלטת קבינט הקורונה להגדיל את מספר הנוסעים", אמר סגן השר מקלב.

ח"כ אייכלר בירך על הבשורה, ואמר כי "הצעד להגדלת מספר הנוסעים מבורך, אך עדיין לא מספיק. יש צורך בתגבור הקווים, בפרט באוטובוסים האחרונים. נוסעי התחבורה הציבורית נדרסים תחת גלגלי הבירוקרטיה, ועלינו להאזין למצוקותיהם ולהביאם לידי פתרון. אני מברך את ידידי סגן השר הרב אורי מקלב שעמל בנושא עד להבאת פתרון".

יצוין, כי ח"כ אייכלר חזר על דרישתו לבטל את מסלולי התחבורה הציבורית באמצע הכבישים, ולסלול אך ורק מסלולי תח"צ בצד ימין של הכביש. "זו סכנה ידועה. המהנדסים שאינן משתמשים בתח"צ מעדיפים את זרימת התחבורה על פני חיי שמירה על חיי אדם", אמר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים