שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הורים שכולים נחסמו בדרך למקום הרצח
במשך 4 שעות
למרות שהובטח להם על ידי הצבא שיוכלו להגיע, נחסמו ההורים השכולים בדרך והם בילו את ליל יום העצמאות במחסום
מחסום בכניסה לחומש | צילום: באדיבות המצלם
צילום: ישיבת חומש

אמש, עם צאת יום הזכרון וכניסת יום העצמאות, הגיעו הוריו של יהודה דימנטמן הי"ד למחסום בדרך לחומש. המטרה היתה לציין את יום הזיכרון במקום הרצח של יהודה בנם, ולהמשיך, לחגיגות יום העצמאות יחד עם ישיבת חומש.

להפתעתם, למרות שהובטח להם על ידי הצבא שיוכלו להגיע, נחסמו ההורים השכולים בדרך והם בילו את ליל יום העצמאות במחסום. תלמידי הישיבה ששמעו על כך, ירדו מחומש ופגשו בהורים ויחד איתם חגגו וציינו את היום.

בהמשך הגיע אל המקום ראש מועצת שומרון יוסי דגן שפגש את ההורים ושוחח איתם על הקשר בין המקום בו עלה יהודה השמימה לבין משפחת דימנטמן ועל ברית הדמים שנכרתה בחומש.

רק לאחר 4 שעות התאפשר למשפחה להגיע לבדה לצומת יהודה, הצומת בה אירע הרצח לפני כחמישה חודשים. הרב דימנטמן, יחד עם מניין מצומצם אמר קדיש במקום.

שמואל וונדי מנכ"ל ישיבת חומש סיפר: "הטלפון שקיבלנו בו סיפר הרב דימנטמן שהם במחסום, בדרך לחומש העביר בכולנו התרגשות גדולה. אנחנו כבר חמישה חודשים שליחי ציבור ושליחי משפחת דימנטמן, שיחד איתנו נאבקת למען חומש".

"יום העצמאות, היום בו חזר עם ישראל לשלוט בארצו, הוא היום המתאים ביותר להתכנס דווקא בחומש ולהמשיך ולחזק את הקשר של עם ישראל לארצו!"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים