שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הורסים את מדינת ישראל כמדינה יהודית"
גפני תוקף
יו"ר יהדות התורה: "אם הליכוד היה מחליף את נתניהו, ויכול להיות שזה היה הדבר הנכון לעשות, אז כמובן שהיינו הולכים עם מישהו אחר"
תגיות:
חה"כ משה גפני | צילום: אתר הכנסת

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני תקף היום בראיון לכאן רשת ב' את הממשלה המסתמנת ואומר כי "ההסכמים הקואליציוניים מרוקנים את המדינה מהיותה יהודית וגם דמוקרטית. נותנים את כל הנושא של הכספים לאיש אחד שלא ידוע ביושרו – לליברמן".

"כל הנושאים הכלכליים במדינה הולכים לליברמן. אין פיקוח פרלמנטרי עליו, הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. למה אנחנו לא הולכים עם השמאל? אנחנו רואים את ההסכמים הקואליציוניים – הצרה הגדולה היא שהמדינה לא תהיה יותר יהודית. הם רוצים לקנות אותי בכסף"

"נראה שחיפשו את נתניהו בכל דרך. דבר כזה לא נראה עד היום. רוצים להוריד ראש ממשלה ועושים הכל, עם הפגנות ומשפטים ועם תקשורת, רק להחליף אותו. אם הליכוד היה מחליף את נתניהו, ויכול להיות שזה היה הדבר הנכון לעשות, אז כמובן שהיינו הולכים עם מישהו אחר".

"אני לא יכול להגיד למפלגה עם 30 מנדטים מה לעשות. אני הולך עם הציבור שבחר בהם, אני לא מתנתק מהציבור הזה, אני משלם על זה מחיר כבד גם בנושא של התפקידים שלנו. אני חושב שהיינו יכולים ללכת לקואליציה".

עוד והוסיף ותקף את הממשלה של בנט ולפיד: "לא אמרתי לאנשים איך לחיות, אבל אני איש ציבור. אני לא אלך עם כאלה שהורסים את מדינת ישראל כמדינה יהודית, אפילו לא בתמורה לזה שאהיה יו"ר ועדת הכספים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים