שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הורשע המחבל שרצח את אסתר הורגן הי"ד
"שירקב בכלא"
מכתב האישום עלה כי קבהא "נטל בידיו אבן גדולה הניף אותה בשתי ידיו מעל ראשו וחבט באמצעותה פעמיים בראשה של המנוחה"
תגיות:
חלון של כלא | צילום: daguimagery, שאטרסטוק

בית המשפט הצבאי בסאלם הרשיע הבוקר (ד') את המחבל מוחמד קבהא ברצח אסתר הורגן הי"ד ביער ריחן סמוך לטל מנשה בדצמבר האחרון, על פי הודאתו ברצח.

מכתב האישום עלה כי קבהא "נטל בידיו אבן גדולה הניף אותה בשתי ידיו מעל ראשו וחבט באמצעותה פעמיים בראשה של המנוחה". עוד עלה מכתב האישום כי קבהא "הבחין באסתר הורגן צועדת בשביל. מחזותה החיצונית הבין כי היא יהודייה. מבטיהם של השניים הצטלבו והיא החלה לרוץ בבהלה לכיוון היישוב. אז, גמלה בלבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותה ממניע לאומני ולהוציא לפועל את הפיגוע שתכנן לבצע מזה זמן מה".

משפחת הורגן מסרה בתגובה להחלטה: "אנחנו שבעי רצון מהרשעתו של המחבל על פי הודאתו היום בבית המשפט. צעד זה מקדם אותנו מאוד לקראת סיום ההליך המשפטי שנמשך כבר זמן רב מדי. המחבל צריך לבוא על עונשו במלוא חומרת הדין, ולהירקב מאחורי סורג ובריח עד סוף ימיו".

"צר לנו ששולחיו של הרוצח אינם יושבים לצידו על ספסל הנאשמים. הכוונה היא לרשות הפלסטינית ולעומד בראשה אשר מעודדים את הטרור על ידי עלילות דם וחינוך לשנאה והרג, ומשלמים סכומי עתק למחבלים ולמשפחותיהם לאחר מעשה. העמדה לדין אישית של ראשי הרש"פ על שליחה ותשלום לשכירי חרב לרצוח יהודים תהווה אולי הרתעה משמעותית יותר ותמנע, או לפחות תפחית את הסיכויים לרצח הבא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים