שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "הותקפנו באלימות – 7 שוטרים נפצעו"
גרסת המשטרה
ראש העיר ב"ב שוחח עם המפכ"ל בדרישה לחקור את הירי והשלכת הרימונים חסרי ההבחנה: "מעגל האלימות כנגד אזרחים תמימים חייב להיחקר. בני ברק אינה שטח הפקר"
הרכב המשטרתי שהותקף אתמול | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה התייחסה היום (שישי) לטענות על התנהלותה הבריונות הלילה בבני ברק וטענה כי "המשטרה התמודדה אמש בבני ברק עם רצף הפרות סדר קשות ואלימות מצד המון פורע חוק, שתקף באופן ברוטאלי ומשולל כל רסן את כוחות המשטרה וגרם לפציעתם של 7 שוטרים בתפקיד".

במשטרה מסרו כי "אנו דוחים על הסף טענות וציוצים חסרי תוכן והגיון, הטוענים לאכיפה "מחמירה מדי", שעה שפורעי חוק רבים יידו אבנים לעבר שוטרים, הכו ופצעו שוטרים, התפרעו והפרו את הסדר הציבורי והבעירו פחים".

"עליית המדרגה באלימות שהייתה אמש בבני ברק עולה כדי התנהגות פושעת ומסוכנת. המשטרה לא תשלים עם מעשים מעין אלו ותפעל לאכיפה בלתי מתפשרת נגד הפרות המוניות הפוגעות בבריאות הציבור ולטיפול נחוש בגילויי אלימות שיופנו כלפי שוטרים הפועלים למען שלום הציבור ובריאותו".

"לצערנו פורעי חוק אלו פוגעים ומכתימים ציבור שלם שנפגע בריאותית לא רק כתוצאה מהפרה המונית של התקנות אלא גם מאלימות פסולה המופנית כלפי מי שאוכף את החוק ופועל לשמירת שלומם ובריאותם. אתמול עצרה המשטרה בבני ברק 6 חשודים בגין הפרות סדר ואנו נמשיך לאכוף הפרות ולמצות את הדין עם כל אדם שינסה לפגוע בשוטרים או באזרחים", לשון הודעת המשטרה.

בתוך כך, ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין שוחח הבוקר עם מפכ"ל המשטרה רב ניצב קובי שבתאי בדרישה לחקור מיידית את הירי והשלכת הרימונים חסרי ההבחנה הלילה ברחבי העיר: "המראות הלילה ברחובות העיר היו קשים ומיותרים: רימונים וירי חסרי הבחנה ברחובות מתוך יצר נקמה וללא קשר לניטרול מפרי סדר או הוראות הסגר", אמר ראש העיר.

מהעירייה נמסר כי "רובינשטיין עמד בקשר שוטף הלילה עם גורמי המשטרה ומנהיגי המוסד מהם יצאו לכאורה הנערים המעורבים. למרות זאת, בחרה המשטרה במעשי ענישה קשים, מיותרים ומקוממים נגד כלל תושבי העיר. אסור שהמשטרה תפעל באופן לא מידתי נגד אוכלוסיה שלמה, ותשדר את המסר שאחד יחטא ועל כל העדה תקצוף".

"מעגל האלימות כנגד אזרחים תמימים חייב להיחקר. בני ברק אינה שטח הפקר שבו מותר להשתולל ללא אבחנה. חובה לפעול בתקיפות כנגד אלו שפגעו בשוטרים, ומנגד להגן על כלל תושבי העיר שומרי החוק והסדר המכבדים את השוטרים", אמרו בעירייה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים