שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » פורסמו שמות הנרצחים • דאע"ש לקח אחריות
הי"ד
רה"מ בנט: "פיגוע שני של תומכי דאעש בתוך ישראל, מחייב את כוחות הביטחון להסתגלות מהירה לאיום החדש. וכך נעשה. אני קורא לאזרחים להמשיך לגלות עירנות"
זירת הפיגוע בחדרה | צילום: דוברות זק"א

הפיגוע הקשה בחדרה: ארגון הטרור דאע"ש הודיע אמש בחשבון הטלגרם שלו כי הם לוקחים אחריות על הפיגוע שנערך בחדרה וכן על הפיגוע הקשה בבאר שבע. בהודעה נאמר כי "לוחמי המדינה האסלאמית הרגו שני שוטרים ופצעו מספר אזרחים במתקפה".

הלילה הותרו לפרסום שמות הנרצחים בפיגוע המחריד: לוחמי מג"ב, הלוחם רש"ט יזן פלאח והלוחמת רש"ט שיראל אבוקרט הי"ד. פלאח, בן 19, תושב כסרא סמיע. התגייס למשמר הגבול לפני כשנה ושירת בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאיר אחריו הורים, אח ואחות. אבוקרט, בת 19, תושבת נתניה. התגייסה למשמר הגבול לפני כחצי שנה ושירתה בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאירה אחריה הורים ואח.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "הלב נשבר ממותם של לוחמי מג"ב שיראל אבוקרט ז"ל ויזן פלאח ז"ל, שנפלו כשהגנו בגופם על אזרחים מפני רוצחים שפלים. לא נשכח את גבורתם. אני מאחל רפואה שלמה לפצועים ושולח את תנחומיי העמוקים למשפחות".

"פיגוע שני של תומכי דאעש בתוך ישראל, מחייב את כוחות הביטחון להסתגלות מהירה לאיום החדש. וכך נעשה. אני קורא לאזרחים להמשיך לגלות עירנות. יחד, נוכל גם לאויב הזה".

במהלך הלילה פשטו מאות חיילים על העיר ממנה יצאו המחבלים, אום אל פאחם וביצעו שורת מעצרים. במהלך הפעילות, נעצרו חמישה חשודים, כאשר אצל חלקם נתפסו אמצעי לחימה. כדי לשמור על הסדר, הרמטכ"ל הורה על תגבור של ארבעה גדודים בקו התפר ובמרחב אזור יהודה ושומרון.

גורמים טוענים כי מאחורי הפיגוע בחדרה עמדו שני בני דודים מאום אל-פחם, איברהים ואיימן איגבריה. אחד מהם הואשם ב-2016 בניסיון להצטרף לדאעש וישב במאסר.

בתוך כך, מפכ"ל המשטרה ביקר הלילה את שלושת הלוחמים הפצועים ואמר: "זהו ערב קשה בו איבדנו שני לוחמים אך בפעילותכם אני יכול לומר בוודאות שהצלתם חיים של לא מעט אזרחים. שני המרצחים הגיעו עם כמות אמצעי לחימה ותחמושת גדולה ואם לא היו נפגעים באותו רגע היינו מתעוררים לבוקר אחר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים