שיתוף
תגובות
חדשות » הותר לפרסום: יחידת מג"ן וכוחות צה״ל סיכלו ניסיון להברחת אמל"ח | צפו
סיכול ממוקד
בתום חקירה סמויה שהתנהלה במרחב הנגב נעצר חשוד לאחר שביצע הברחה של 9 אקדחים שהועברו אליו אל מעבר לגדר הגבול עם ירדן סמוך לקיבוץ אשדות יעקב
אכיפה משטרתית | צילום: דוברות המשטרה
מעצר החשודים בהברחת אמצעי הלחימה |
צילום: דוברות המשטרה

היום (שני) הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה שהתנהלה במרחב הנגב נעצר בתאריך ה-1 באוגוסט ע"י לוחמי יחידת מג"ן (מודיעין גבולות נגב),  יחידת המסתערבים של מג"ב דרום, יחידת יואב, המערך האווירי של משטרת ישראל וכוחות מחטיבת הבקעה והעמקים של צה"ל, ביניהם: יחידת ספר המדבר, גדוד אריות הירדן ותצפיתניות 636, חשוד לאחר שביצע הברחה של 9 אקדחים שהועברו אליו אל מעבר לגדר הגבול עם ירדן סמוך לקיבוץ אשדות יעקב.

עפ"י החשד כלי נשק אלו היו מיועדים להפצה לגורמים עברייניים ופח"עים בנגב ובאזור חברון .בנוסף, לאחר מעצר המבריח ובעקבות מאמץ מודיעיני ומרדף משטרתי ממושך, בוצע סמוך לנתב"ג מעצר נוסף של רכב ובו שני חשודים.

פרטי החקירה | רס"ר ע.ש. מפקד צוות לוחמים ביחידת מג"ן | צילום: דוברות המשטרה

ברכב זה עפ"י החשד נכחו מנהל רשת ההברחה ושותף נוסף. כאמור, השניים אשר הבחינו במעצר שותפם נמלטו ונעצרו בתום מרדף.  שלושת החשודים, אמצעי הלחימה ושני כלי הרכב הועברו לחקירה ביחידת מג"ן של משטרת ישראל. 

היום, עם תום מלאכת החקירה ביחידת מג"ן, תוגש כנגד השלושה,  תושב הרשות הפלסטינאית ושני תושבי מזרח ירושלים בשנות ה 30 לחייהם, הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר כוונתה להגיש כתב אישום בעניינם.

מפקד יחידת מג"ן סנ"צ רונן כלפון:  לוחמי יחידת מג"ן של מרחב הנגב בסיוע של כוחות נוספים סיכלו מתחילת השנה 10 חוליות של מבריחי אמצעי לחימה לא חוקיים ובסיכולים האלו נתפסו מעל 170 כלי נשק. מדובר במרוץ חימוש של ממש ואנחנו עושים לילות כימים במאבק מתמשך באתגר הזה, לנו ברור שכל כלי נשק כזה יכול בקלות לשמש להרג חפים מפשע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים