שיתוף
תגובות
חדשות » מחמוד ח'יר אל-דין הוא הקצין שנהרג בעזה בפעילות מבצעית
הותר לפרסום
צה"ל פרסם את שמו ותמונתו של סא"ל מחמוד ח'יר אל-דין ז"ל שנפל בפעילות מבצעית ברצועת עזה, סא"ל מחמוד ז"ל שירת כקצין, לוחם וכמפקד במערך המבצעים המיוחדים
תגיות: ,
סא"ל מחמוד ח'יר אל-דין ז"ל

דובר צה"ל חושף את שמו ואת תמונתו של קצין צה"ל, סגן-אלוף מחמוד ח'יר אל-דין ז"ל, בן 41 בנופלו. מחמוד ז"ל בן בכור להוריו אחמד ונזירה, היה נשוי לנאהד ואב לשני בנים.

סא"ל מחמוד ז"ל שירת כקצין, לוחם וכמפקד במערך המבצעים המיוחדים באגף המודיעין. מחמוד ז"ל נפל במהלך פעילות מבצעית מיוחדת ברצועת עזה בג' בכסלו התשע"ט, 11 בנובמבר 2018.

הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי העניק לסא״ל מ׳ לאחר נופלו, ציון לשבח על פעילותו במבצע זה, לאחר שהפגין אחריות, מנהיגות, קור רוח, ואומץ לב עילאי תחת אש על מנת להגן על חבריו, מתוך יוזמה וחתירה למגע.

כזכור, בג' בכסלו התשע"ט, חדר כוח מיוחד של לוחמי צה"ל לרצועת עזה לצורך פעילות מיוחדת – לטענת החמאס המטרה היתה חיסול בכיר חמאס נור בארכה, בתוך מסגד השאהיד איסמאעיל אבו שנב, שנמצא מזרחית לחאן יונס.

במהלך הפעילות, הכוח נחשף ומחבלי חמאס פתחו בירי לעברו. במהלך חילופי האש נהרג קצין צה"ל וקצין נוסף נפצע באורח בינוני. כמו כן, שבעה מחבלים, בהם נור בארכה, מג"ד חאן יונס מזרח, חוסלו.

מדובר צה"ל נמסר באותו היום כי "במהלך פעילות מבצעית של כוח מיוחד של צה"ל ברצועת עזה התפתחו חילופי אש.  באירוע נהרג קצין צה"ל ונפצע קצין נוסף באורח בינוני. הודעה נמסרה למשפחותיהם".

בשעות הערב הופצה שמועה כי חמאס הצליח לחטוף חייל צה"ל, אך דובר צה"ל מיהר להכחיש את השמועות ומסר: "באירוע הביטחוני ברצועת עזה אין חטוף לכוחותינו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים