שיתוף
תגובות
מוזיקה » חדשות המוזיקה » הזמר חרז חרוזים והאברך זכה לחבוק בן בכור
מסעיר את ארה"ב
במהלך שמחת שבע ברכות מבטיח הזמר לאברך שישב בצד כי בעוד שנה יזכה לחבוק בן זכר. שנה לאחר שמחת השבע ברכות זכה אותו אברך לחבוק בן בכור לאחר 6 שנות ציפיה
תינוק | צילום אילוסטרציה: Vasilyev Alexandr, שאטרסטוק
מיכאל שניצלער שר באירוע, אילוסטרציה |
צילום: באדיבות המצלם

אמריקה החרדית סוערת בימים האחרונים עם הישמע הבשורה המשמחת כי לאברך אשר חיכה 6 שנים להיפקד בדבר ישועה, נולד ילד בריא ושלם. השמחה הרקיעה שחקים היות והאברך מוכר מאוד בקהילה והאמונה שלו חיזקה רבים.

החלק המסעיר מתחיל לפני כשנה בשמחת שבע ברכות של אחי האב הטרי שערך בביתו. אומנם הנוכחים שמחו וחגגו, אך ליבו מיאן לשמוח, היות והציק לו שכבר 5 שנים לא זכה לפרי בטן.

גדול הזמר החסידי מארה"ב מיכאל שניצלער שהופיע בשמחת השבע ברכות, שם לב לאברך שיושב בצד ובמקום לשמוח עם אחיו בעת השמחה, הוא שרוי בצער.

מיכאל לקח את הרמקול והחל לשיר את שירו הידוע "בעל שם טוב" כשהוא חרוז בחרוזים ואומר: "אל תדאג יהודי יקר, בעוד שנה מהיום תוושע בבן זכר". מטרת השיר הייתה לרומם את מצב רוחו של אותו אברך.

הנוכחים באירוע המשיכו הלאה ושכחו מאותו אירוע. בשבוע שעבר נולד לאותו אברך בן זכר בכור בשעה טובה ומוצלחת לאחר 6 שנות ציפיה, באותו יום חגג אחיו של האב הטרי, יום נישואין של שנה.

ידידם של האברך ושל מיכאל, אלי וועבער שזכר את אותו אירוע, הפיץ את הסרטון שבו מיכאל שר בשמחת השבע ברכות ומבטיח בשיר לאברך כי יזכה לחבוק בן זכר. החברים שנחשפו לסרטון התרגשו מהשמחה, וראו את כוחה של אמונה תוך שירה ושמחה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים