שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הזמר עורר סערה: "אין כאן אפילו צ'חצ'ח אחד"
באמצע מופע
הזמר שלמה גרוניך, הצליח אמש לעורר סערה, כאשר בהופעה בפסטיבל עין גב הוא אמר לקהל: "כזה קהל אני רוצה תמיד, אתם כל כך אשכנזיים כאלה, אין כאן אפילו צ'חצ'ח אחד
שלמה גרוניך | צילום: אלכס ליפקין

הזמר שלמה גרוניך, הצליח אמש לעורר סערה, כאשר בהופעה בפסטיבל עין גב הוא אמר לקהל: "כזה קהל אני רוצה תמיד, אתם כל כך אשכנזיים כאלה, אין כאן אפילו צ'חצ'ח אחד. אתם משתפי פעולה כמובן כמו ווזווזים".

ח"כ שלמה קרעי: "בממשלה הנוראית הזו, גרוניך עוד צפוי לקבל את פרס ישראל או להדליק משואה… אבל אל דאגה, הצ'חצ'חים אוטוטו חוזרים לשלטון בעז"ה. זה מה שקורה כנראה, כשממשלת גרוניכס מחבקת אויבים, ומדירה ומכפישה חלק גדול כל כך מעם ישראל. שמישהו יזמין את גרוניך להופעה כזו רגע לפני בחירות… שווה מנדט".

ח"כ איתמר בן גביר: "צ'חצ'חים, מנשקי קמיעות, מלחכי קש וגבב. תמשיכו לקרוא לנו בשמות. שלמה גרוניך אכזבת בגדול תתביש! כולנו יהודים!".

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "הזמר שלמה גרוניך בפסטיבל עין גב אומר כעת לקהל באלה המילים, "אתם קהל נהדר. כולם כאן אשכנזים ששרים יפה. אין כאן אפילו צ'חצ'ח אחד". בושה וחרפה. גזענות עלובה ומחליאה. גרוניך, אתה איש בזוי. ויותר מזה: איך עוד לא גרשו אותו מהפסטיבל הזה?".

לאחר שהתנצל, כתב דרעי: "גרוניך, לא סולחים לך על פגיעה הקשה בציבור ענק. אין סליחה ואין מחילה על דיבורים גזעניים כאלה. ואיך זה שהקהל בהופעה לא מחה על הדברים? אולי כי הדברים שאמר מקובלים על חלק גדול מהקהל? לפחות היתה אשה אחת שענתה לו, המנחה נסלי ברדה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים