שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » החוזים לא מוותרים: "למרות הכל, טראמפ ינצח"
משאלת לב?
למרות ההכרזה על ניצחונו של ביידן, אסטרולוגים מובילים בישראל ממשיכים להתעקש: טראמפ ימשיך לכהונה שניה • 'בחזית' עם התחזיות שאולי יכו שוק על ירך את המציאות
כוכבים וירח | צילום: robert_s, שאטרסטוק

בחירתו של טראמפ נראית יותר כמו משאלת לב בשעות אלה, אולם בקרב אנשי מקצוע בתחום האסטרולוגיה יש המתעקשים כי על פי התחזית שלהם, למרות הכל, טראמפ ימשיך לכהונה שניה.

אין הכוונה לאסטרולוגים עלומי שם, אלא דווקא אסטרולוגים שהתחזיות הפוליטיות שלהם דייקו במרבית המקרים. המדובר באסטרולוגית הוותיקה מרים בנימני, המשמשת גם כאסטרולוגית הבית של 'ידיעות אחרונות', טובה ספרא המשמשת כאסטרולוגית הבית של 'ישראל היום' והאסטרולוג המוערך תומר מקורי.

האסטרולוג תומר מקורי, ששידורי הלייב שלו נצפים ביותר, נחשב כאסטרולוג שחזה את התוצאות הפוליטיות, לעיתים בניגוד גמור למה שנראה היה במציאות. הוא חזר בשידוריו מספר פעמים לפני הבחירות כי להערכתו טראמפ ייבחר. יממה לפני הבחירות הוא כתב כי "מרקורי מסמל נתונים, הצבעות, קלפיות, זיופים, טעויות בספירה" והוסיף את התחזית כי "טראמפ יישאר הנשיא ובית המשפט יתערב לטובתו". הוא אף חידד כי "התוצאות שכאילו ביידן המנצח הן טעות. סבלנות". באחד משידוריו הוא אף חזה כי ייתכן בלבול עד חודש דצמבר.

גם לאחר שהוכרז בכלי התקשורת כי ביידן ניצח, מקורי עדיין המשיך והתעקש וכך כתב: "הניצחון של ביידן מאוד בעייתי. אמרתי בתחזית בדיוק את מה שקורה עכשיו, שביידן מכריז על ניצחון, ושטראמפ לא יקבל אותו ויפנה לבית המשפט ויטען לזיופים וכו', סבלנות". עוד הוסיף, כי "זה כבר קרה מספר פעמים בנובמבר 2000 ב-1888, וב-1876. לסיכום, הסיכוי שטראמפ יוצא מהבית הלבן נמוכים מאוד, בואו נמתין לימים הקרובים".

גם האסטרולוגית טובה ספרא פרסמה לאחר הבחירות את הרשומה שפרסמה כבר באוגוסט וכך נכתב בה: "טראמפ יחזור ויבחר. לאזרחים שם חשובה הכלכלה ואת ההבטחות האלה הוא מימש. יתכן שבסוף יום הבחירות יהיה חוסר וודאות שיזכיר את בחירות 2000, אל גור מול בוש. אז בוש הכריז על עצמו כנשיא. הפעם יהיה זה טראמפ".

עוד הוסיפה השבוע, כי "המרקורי בעצירה, גם המארס לקראת סוף הנסיגה, (מה שמגביר את האלימות בכל המישורים), אלה יכולים לעכב את התוצאה בכמה ימים. אבל לכאן או לכאן, אם זה יהיה מיידי (ניצחון מוחץ) או יתעכב, טראמפ ימשיך לקדנציה שנייה".

האסטרולוגית מרים בנימני שבה וחזתה בשבועות האחרונים מספר פעמים בתוכניות רדיו ב-103FM, כי למרות מה שנראה, דווקא טראמפ ינצח. "יהיה הרבה בלאגן עד שנבין שטראמפ ניצח. אין לי שום ספק שטראמפ ינצח. חד משמעית".

יוזכר, כי גם בקדנציה הקודמת היא חזתה, בניגוד לכל הסקרים, כי דווקא טראמפ ינצח.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים