שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » החטופים שוחררו, החוטף חוסל
אירוע החטיפה בטקסס
בתיעוד דרמטי נראים הרגעים שבהם שניים מהחטופים נמלטים בריצה – והכוחות שולפים נשק כדי לוודא את יציאתם בבטחה. הנשיא ביידן: "כוחות הבטחון הסבו גאווה לכולנו"
משטרת לוס אנג'לס | צילום: Elliott Cowand Jr, שאטרסטוק

לאחר שעות ארוכות שבהן הוחזקו כבני ערובה בבית הכנסת הרפורמי "בית ישראל" בקוליוול שבטקסס, כל ארבעת החטופים שוחררו כשהם בריאים ושלמים.

זמן קצר לפני שפורסמה ההודעה מטעם המשטרה, רשת CNN דיווחה על קולות ירי ופיצוצים מתוך בית הכנסת. בתיעוד דרמטי נראים הרגעים שבהם שניים מהחטופים נמלטים בריצה – והכוחות שולפים נשק כדי לוודא את יציאתם בבטחה.

במסיבת עיתונאים שנערכה אחר כך נמסר כי החוטף מת. מפקד משטרת קוליוול מייקל מילר אמר כי המבצע היה "מוצלח במיוחד", וציין כי הארבעה לא נזקקו לטיפול רפואי.

"הוא לא פגע בהם", אמר. נציג ה-FBI בדאלאס הבהיר כי החוטף זוהה, אבל ציין: "לא נמסור בינתיים מיהו".

"התפילות נענו", כתב לפני כן מושל טקסס גרג אבוט בחשבון הטוויטר שלו בסביבות השעה 5:40 שעון ישראל, "כל בני הערובה יצאו בחיים ובטוחים". אחד החטופים שוחרר כשלוש שעות לפני היתר.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שיבח את הכוחות על מבצע חילוץ החטופים: "אנחנו שולחים אהבה וכוח לחברי קהילת בית ישראל בקוליוול, ולקהילה היהודית. נלמד עוד בימים הבאים בנוגע למניעים של החוטף. אבל בכל מקרה, מי שמפיץ שנאה – אנחנו נעמוד נגד האנטישמיות ונגד עליית הקיצוניות במדינה. זה מי שאנחנו, והלילה – כוחות אכיפת החוק הסבו גאווה לכולנו".

שגריר ישראל בוושינגטון מייק הרצוג הודה לכוחות אכיפת החוק, "ולראשונים שהגיעו לזירה וסייעו למנוע טרגדיה בשבת. נמשיך לעמוד לצד הקהילה היהודית בטקסס ונגד כל סוג של שנאה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים