שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » החילונים מפיצים קורונה – החרדים אשמים
קריקטורה אנטישמית
בעיתון 'הארץ עלתה קריקטורה מזעזעת בה מתואר המצב 'קורונה חוזרת' על רקע התחדשות התחלואה, ואת חברי הכנסת גפני וליצמן חוככים בדעתם 'חייבים לארגן איזה טיש'
דרעי, גפני, ליצמן | צילום: באדיבות המצלם

למרות שההתפרצות של הקורונה בימים האחרונים היא במגזר החילוני, בעקבות חוסר אחריות של קבוצת חילונים ממודיעין ובנימינה שחזרו מחו"ל ובצעד עברייני הפרו את הוראות הבידוד, בעיתון השמאל האנטישמי 'הארץ' לא מוותרים על המוסרת ומוציאים את האשמים – החרדים.

בקריקטורה המבחילה של צייר העיתון הרדוד עמוס בידרמן מתואר המצב 'קורונה חוזרת' על רקע התחדשות התחלואה, ואת ראשי המפלגות החרדיות יו"ר ש"ס אריה דרעי, יו"ר יהדות התורה משה גפני ויו"ר אגודת ישראל יעקב ליצמן חוככים בדעתם 'חייבים לארגן איזה טיש', משל היו הם מפיצי המחלה.

זאת בזמן שנתוני התחלואה במגזר החרדי אפסיים, עם חולים בודדים בערים החרדיות, והתפרצות מסוכנת ומדאיגה במגזר החילוני. על פי החוק, אירועים עם ציבור של אלפים עדיין מותר בתקנות, ולצערנו חילונים מנצלים זאת בתקופה זאת לאירועי שחץ ויש חשש שיגרמו להגברת התחלואה.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה לקריקטורה האנטישמית של עיתון 'הארץ': "זוהי קריקטורה שמזכירה את האנטישמיות של ימי הביינים והנדסת תודעה על החרדים שלשמחתינו לא קיימים בהתפרצות".

ח״כ יעקב ליצמן: "הקריקטורה המבישה הבוקר ב׳הארץ׳ מבטאת את ׳רוח המפקד׳ – אותה ממשלה רפורמית, של ליברמן, לפיד ובנט, שמדירה את החרדים ופוגעת ביהדות ומסורת ישראל. זוהי האוירה שמכשירה את השיסוי וההסתה כלפי יהודים חרדים. אנטישמיות 2021".

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי לבכאן רשת ב' על הקריקטורה ב'הארץ': "דרעי, ליצמן וגפני אומרים 'בואו נעשה טיש' – משם מגיעה כל הקורונה. לא משנה שבבנימינה ומודיעין אין חרדים וטישים. זו תעמולה שהייתה לפני 80 שנה בגרמניה".

ח"כ אורי מקלב אמר על קריקטורת השנאה: "לצערנו רואים שוב ושוב כי אותם אנשים בעלי דחף שנאה לאחר לא בוחלים בשום אמצעים בכדי להסית כנגד הציבור החרדי. למרות שכלם יודעים כי מדובר בשקרים והסתה של ממש, הפלטפורמה שנותנת במה להסתה זו אינה פחות אשמה, – המאייר עושה רצון בעליו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים