שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הח"כים החרדים בתמיכה נחרצת ברב לאו
לאחר המכתב
"רדיפת רבנים והרצון להדיח אותם לקוחה ממשטרים אפלים. אל תביאו תרבות זו למדינת ישראל" אמר ח"כ אורי מקלב
הח"כים החרדים במליאת הכנסת | צילום: דוברות הכנסת

לאחר הפרסום מוקדם יותר היום על מכתבו של הרב הראשי הרב דוד לאו לראש הממשלה נפתלי בנט בעניין הרפורמה בגיור שאותו מוביל השר כהנא ולאחר הודעת ישראל ביתנו בו הם ביקשו מכהנא לפטר לאלתר את הרב הראשי – חברי הכנסת החרדים יוצאים בהודעות תמיכה ברב לאו.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: "עם ישראל עומד לצידו של הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א בהודעתו כי לא יחתום על תעודת גיור במידה ויקדמו את מתוה הגיור המזויף, ויפטרו את מי שעומד כיום בראש מערך הגיור. עמידתו הנחרצת של הרה"ר שומרת על כרם בית ישראל ומונעת את הפגיעה הקשה בטהרת הייחוס של עם ישראל".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן: "אנו מחזקים את ידיו של הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א שהודיע כי לא יחתום על תעודת גיור אם וכאשר יקודם מתוה הגיור הפסול, ואם אכן יפוטר האחראי על מערך הגיור. מדובר בהחלטה ערכית חשובה, שתמנע פגיעה בציביון היהודי של המדינה ותגן על קיומו של היחוס היהודי בעם ישראל. ואל ייבוש מפני המלעיזים עליו".

ח"כ אורי מקלב על קריאת מפלגת ישראל ביתנו להדיח את הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו שליט"א: "רבני ישראל היו מסורים אחראים ונאמנים לתפקידם מאז ומעולם, כך יעשה גם עתה ואנחנו נעמוד מאחוריהם. הממשלה עושה במודע הכל בכדי להחליש ולכרסם את העם היהודי בשיתוף מפלגות וארגוני השמאל והערבים. את המסורת היהודית השורשית של עם ישראל לא תוכלו לקחת גם לא בכוח ובאיומים".

"לרב הראשי ישנו תפקיד חשוב וקריטי בעל אחריות מרובה והוא יעשה את מלאכתו נאמנה ללא מורה, – רדיפת רבנים והרצון להדיח אותם לקוחה ממשטרים אפלים. אל תביאו תרבות זו למדינת ישראל".

ח"כ יעקב אשר: "הודעת השר כהנא נגד החלטת הגר"ד לאו והרה"ר בסוגיית הגיור, בה הוא מכנה את הדיין המכהן כראש מערך הגיור בישראל כ'פקיד', כאילו הגירות היא הליך טכני זוטא ולא ליבת היסוד של עמנו – מעידה על בורות מדאיגה ביחס לנושא. מתן, היהדות אינה נתונה למכירה קואליציונית והגיור איננו פרוצדורה, ממש לא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים