שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הח"כים החרדים החדשים שיצהירו אמונים
החוק הנורבגי
במסגרת החוק הנורבגי יחליפו היום ח"כ חדשים את חבריהם ברשימה • תפנית נרשמה כשהשר ליצמן הודיע כי יפנה את מקומו לטובת אליהו חסיד מהסיעה המרכזית
שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן מגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת יריב לוין | צילום: באדיבות המצלם

היום (שני) צפויים חברי יהדות התורה להפעיל את 'החוק הנורבגי', לאחר שאושר בכנסת, להצהיר אמונים ובכך יחליפו ח"כ חדשים את חבריהם המכהנים.

אמש בשעות הערב התחוללה תפנית, כאשר נודע כי שר השיכון יעקב ליצמן יתפטר מתפקידו כשר לטובת כניסתו של אליהו חסיד המשובץ במקום התשיעי ביהדות התורה.

כאמור, זו תפנית בעלילה מאחר והשר ליצמן לא התכוון להתפטר ולהתחלף עם אליהו חסיד שהתכוון להמשיך ולכהן כמנהל ישיבת גור, ולכן ב'דגל התורה' הופתעו בשעות האחרונות למשמע החלטתו של יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן על התפטרותו מהכנסת לטובת נציג הסיעה המרכזית, חסיד.

אלא שלאחר שיחה ארוכה של נציג הסיעה המרכזית אליהו חסיד עם האדמו"ר מגור, נפלה ההחלטה שהלה יחליף את השר ליצמן בכנסת.

עוד התפטרו במסגרת החוק הנורווגי: שר הפנים אריה דרעי לטובת אוריאל בוסו מפ"ת שיכנס כח"כ מן המניין בסיעת ש"ס, סגן השר מאיר פרוש לטובת פינדרוס וסגן שר התחבורה אורי מקלב לטובת כניסתו של אליהו ברוכי.

השר יעקב ליצמן מסר, כי הוא " מברך את הכוחות החדשים, נציגיה המסורים של יהדות התורה, הרב יצחק פינדרוס, הרב אליהו חסיד, הרב אליהו ברוכי, שייכנסו לתפקידם במסגרת החוק הנורווגי, מה שיהווה מכפיל כח ליהדות החרדית במאבקיה החשובים על קדשי ישראל ועולם התורה".

גם ח"כ ישראל אייכלר הגיב לכניסת החברים החדשים לסיעה: "ברוכים הבאים לקרא בשם השם. בברכת אחים נאמנים, הנני לברך את חברי הכנסת החדשים המצטרפים לכנסת – הרב יצחק פינדרוס, הרב אליהו חסיד והרב אליהו ברוכי, איש בשמו הטוב ובמעשיו הנודעים יבורך".

עוד אמר אייכלר, כי "כניסת שלושה חברים חדשים ורעננים לזירת המלחמה להגנת היהדות, היא תוספת כח מרובה שבוודאי תעזור לנו לקיים את שליחותנו בכנסת, למען עמנו וערי אלוקינו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים