שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הח"כים התחסנו נגד שפעת במתחם מיוחד
נערכים לחורף
לצד הדיונים הסוערים הגיעו הח"כים לדוכן החיסונים של קופ"ח 'כללית' במתחם המיוחד שהוקם במשכן הכנסת והתחסנו נגד השפעת. ח"כ ליצמן הודה להם
תגיות:
ליצמן מתחסן | צילום: יח"צ
ליצמן לאחר החיסון |
צילום: באדיבות המצלם

עם בואה של עונת החורף, יצא משרד הבריאות בהמלצה לכלל האזרחים להתחסן נגד נגיף השפעת. על מנת לעודד את ההתחסנות בציבור, ביוזמת מרפאת הכנסת, הוקם היום (ב) מתחם חיסונים מיוחד במשכן הכנסת לטובת עובדי הכנסת וחברי הכנסת שישמשו דוגמה אישית לאזרחים.

במתחם החיסונים של כללית, היתה היענות יפה מצד חברי כנסת, יועצים פרלמנטריים ועובדי הכנסת שבאו בהמוניהם להתחסן ולהיות מוכנים לחורף בריא. גם שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת הרב יעקב ליצמן הגיע להתחסן כמדי שנה. לאחר החיסון אמר ח"כ ליצמן כי "אני חושב שכללית עשו דבר חשוב וחיסנו נגד שפעת בכנסת, אני רוצה להודות להם על זה".

במהלך שעות הפעילות של המתחם, הגיעו עשרות לקוחות כללית בהם ח"כים ועובדים רבים אחרים ששהו במתחם הכנסת, כדי לנצל את המתחם המיוחד ולהתחסן נגד השפעת.

רופא הכנסת, ד"ר נעם אופק: "אני שמח על ההיענות הגבוהה של עובדי הכנסת למבצע החיסונים. במיוחד השנה, על רקע מגיפת הקורונה, חשוב מאוד להתחסן נגד שפעת ויש למהר לעשות זאת".

מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים בכללית שירותי בריאות אמר: "אני שמח על הדוגמא האישית שהראו נבחרי הציבור ועובדי הכנסת. נכון להיום, מעל 550,000 מבוטחי כללית כבר התחסנו נגד שפעת. אני קורא לכל מי שטרם עשה זאת להגיע ולהתחסן באחת מהמרפאות של כללית שקרובה לביתכם ובמתחמי החיסון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים