שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הח"כים קיבלו איומים, מה שמנע מהם לפרוש
בריונות
שני ח"כים של 'ימינה' קיבלו איומים ממספר אנשים בעלי השפעה שבמידה ויפרשו מהקואליציה – ההליכים המשפטים נגדם יתרחבו • "רמזו שיילכו לו על הראש"
ניר אורבך ואביר קארה | צילום: אריה לייב אברמס

אחרי פרישתה מהקואליציה אמש (רביעי) של חברת ימינה ויו"ר ימינה ח"כ עידית סילמן, התכוון גם חברה למפלגה ח"כ אביר קארה לפרוש מהקואליציה – דבר שהיה הופך את המפה הפוליטית ולאופוזיציה היה רוב של 61 חברי כנסת כנגד הקואליציה הנוכחית. אלא שנראה שכדי למנוע את זה לא בחלו באמצעים.

במהלך ניסיונות התיווך עם הליכוד אמש לקח לפתע קארה 'צעד אחורה' על אף שבתחילה כן רצה לפרוש מהקואליציה – אלא שכעת נחשף כי הסיבה לכך שקארה נרתע לאחור עם המהלך הוא חשש שלו מפני חקירה נרחבת שעלולה גם להפוך לכתב אישום כנגדו בפרשת ההצבעה הכפולה. כך חשף מרדכי הלפרין ב'חדשות JDN'.

לטענת גורם המעורה בפרטים, אביר קארה סבור כי הסיבה לכך שזומן לחקירה ביום שני השבוע ביחידת ההונאה של לה"ב 433, חצי שנה בכלל אחרי שהצביע באופן בלתי חוקי במליאת הכנסת במקום חברתו לסיעה עידית סילמן, היא כי רצו לאותת לו שלא יילך על המהלך של פרישה מהקואליציה.

לטענת הגורם, קארה קיבל איום ישיר מכל מיני אנשים שמנסים עכשיו גם להדד מסר בציבור שעידית סילמן לא הותקפה בתחנת דלק וכי היא התלוננה לשווא במשטרה על תקיפה. "רמזו לו שילכו לו על הראש", טוען הגורם. "זה לא סתם שקראו לו לחקירה השבוע, הם יודעים שהוא חושב לעזוב", הוסיף.

חבר כנסת נוסף ממפלגת ימינה שהיה נראה למשך כמה שעות כי יפרוש מהקואליציה וכעת חזר בו – הוא ניר אורבך. לטענת הגורם המעורה בפרטים אותו מביא הלפרין, גם אורבך קיבל איומים מאותם אנשים שבמידה ויעזוב את הקואליציה יפתחו נגדו בהליכים בגין חשד לניהול בלתי תקין של כספים במפלגת "הבית היהודי", בתקופה בה היה מנכ"ל המפלגה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים