שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הח"כית מהליכוד: "יש עוולות בתקציב"
תקציב רע
בפוסט שכתבה ח"כ קטי שטרית היא מספרת כיצד הבטחות מיגון והטבות שאושרו לתושבי אשקלון לא הוכנסו בתקציב ועל ההשלכות לכך
בית שנפגע באשקלון | צילום: אלדד עובדיה

ח"כ קטי שטרית מה'ליכוד' פרסמה פוסט ברשת בו היא מספרת על התקציב הרע שעומד להיות מוגש ועל העוולות הנוראיות הקיימות בו.

וכך היא כותבת: "אתם בטח שומעים כמה התקציב הזה גרוע ובצדק. אבל חשוב לי לציין שמעבר לכך יש בו גם לא מעט עוולות ואבסורדים שאני לא מסוגלת להכיל. אתמול פנה אלי ראש עיריית אשקלון- תומר גלאם וביקש ממני לעשות הכל על מנת שלא יעבור התקציב. אמרתי לו בוודאי, אבל למה אתה זה שמבקש את זה?".

וכאן היא מספרת סיפור מקומם: "לפני כחמישה חודשים, בעת מבצע 'שומר החומות', ספגה העיר אשקלון את הנזק הכבד ביותר לאחר למעלה מ-1,000 רקטות שנורו לעברה. עם סיום המבצע, בחודש מאי האחרון, ועם תמיכה גורפת מצד כל חברי סיעות הממשלה, אישרה הוועדה המסדרת את הצעת החוק לקדם חקיקה למתן הטבות מס והסדרת נושא המיגון בעיר, לתושבי אשקלון".

"אתם הולכים להיות מופתעים מאוד עכשיו אבל בהצעת התקציב שנוסחה וצפויה לעבור לאישור הכנסת בימים הקרובים, אין זכר לנושא מיגון העיר אשקלון והטבות המס שהובטחו לתושבים".

שטרית ממשיכה לתאר: "ראש העיר פנה אליי ואל חברי כנסת נוספים וביקש בשם 160 אלף תושבי אשקלון החיים תחת איום מתמיד של טרור רקטי מעזה, בדרישה שלא להצביע בעד תקציב שמתעלם מסבל מתמשך של עשרות אלפי משפחות, עד שיתוקן העוול ותושבי אשקלון יזכו לקבל את המיגון והטבות המס המגיעות להם. זה המעט שהמדינה יכולה לעשות למען אלו שעומדים איתן נוכח טרור מתמשך המשבש את חייהם, גורם לאבידות בנפש, פגיעה ברכוש ואבדן פרנסה. לא נותר לי אלא להסכים איתו".

את הפוסט מסיימת שטרית וכותבת: "אני מבטיחה לראש העיר תומר היקר ולכל תושבי אשקלון, גם אם התקציב הרע והאכזרי הזה יעבור אני אלחם למען תושבי אשקלון. וכשנפיל בעז"ה את הממשלה הזאת אפעל שתושבי אשקלון יקבלו את מה שמגיע להם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים