שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הח"כ הצרפתי קיבל את פני העולים בנתב"ג
שליח ציבור
ח"כ יוסי טייב, הנציג הצרפתי בש"ס, קיבל הלילה בנמל התעופה בן גוריון את פני העולים שנחתו מצרפת והבטיח להם שיהיה זמין עבורם לכל פנייה
תגיות:
ח"כ טייב עם העולים בנתב"ג | צילום: באדיבות המצלם

נציג הצרפתים והעולים בתנועת ש"ס חבר הכנסת יוסי טייב המתין אמש בשדה התעופה בנתב"ג בשעות הלילה המאוחרות בכדי לקבל בכבוד ובברכה את העולים החדשים שעלו מצרפת לארץ ישראל.

חה"כ טייב נאם בפניהם של כ-100 משפחות העולים חדשים שעשו עליה מצרפת לישראל ואמר כי הוא מתרגש לפגוש ולראות את העולים והמשפחות, והוא שמח לראות יהודים שהחליטו לעלות לארץ ישראל, לארץ הקודש והמקדש ולחזור לביתם הטבעי והמקורי של בני ישראל על אדמתו.

חה"כ טייב שיתף את רגשותיו עם העולים ואמר כי תמונות אלו מעוררים בו התרגשות והשראה, ומזכירים לו את חווית עלייתו ארצה בשנת 1996,

"זהו כבוד גדול בשבילי וגאוה גדולה לקהילה הצרפתית בישראל שלראשונה בתולדות מדינת ישראל חבר כנסת שנולד בצרפת ועבר את הליכי וחבלי קשיי העליה והקליטה ומודע להליך מכך שבעצמו עבר את התהליך הזה והגיע להתיישב בישראל".

חה"כ טייב הוסיף ואמר כי "גם היום בשנת 2021 ישנם מספר נקודות שעדיין דורשות שיפור לרווחתם של העולים בהגעתם ארצה ובדרכם הראשונה כאזרחי ישראל וגם בקליטה ראויה ומכובדת. חה"כ טייב אף עזר לעולים והסביר להם בשפתם את ההליך שעוברים כעת לבידוד במלונית ולאחמ"כ יגיעו להתיישב בעיר שבחרו. ואמר שכחבר ועדת העליה והקליטה וכעולה מצרפת וכבעל נסיון בכוונתו כבר היום להגיש בפני חברי הועדה הצעות ייעול ושיפור בענין בכדי לשפר את המצב הן בתנאי העליה והן בתנאי הקליטה לרווחתם של אחיי העולים ולדאוג להתאקלמותם בכבוד וברווח בישראל.

חה"כ טייב נתן לעולים מכתב ברכה אישי שכתב בעבורם ואמר להם כי הוא ואנשי לשכתו עומדים לרשותם ולעזרתם ויהיו הכתובת בעבורם בכל הנצרך על מנת להקל על התיישבותם בישראל, בתום הטקס ניגש אל העולים ובירכם בברכת ברוכים הבאים לישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים