שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הח"כ ממרצ מעודד סנקציות נגד המדינה
תקדים
חבר הקואליציה מוסי רז קרא לחברי הפרלמנט האירופי להפעיל לחץ על ישראל, יו"ר אם תרצו תקף אותו בחריפות: "ראש הממשלה נפתלי בנט לא יכול לשתוק"
מוסי רז | צילום: אתר הכנסת

חבר הקואליציה ח"כ מוסי רז יחד עם חברת הכנסת מהרשימה המשותפת אאידה תומא-סולימאן שלחו מכתב לחברי הפרלמנט האירופי ובו ביקשו מהם להפעיל לחץ על ישראל, כך פירסם ג'רמי שרון ב-jpost. ח"כ רז התריע שיהיו לישראל "השלכות גדולות" אם תמשיך להפר את החוק הבינלאומי.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כתב: "בושה וחרפה! ח"כ מוסי רז, חבר הממשלה של בנט, פועל בימים אלה כדי לשכנע חברי פרלמנט באירופה לפעול נגד חיילי צה"ל ומדינת ישראל. ממשלת בנט-מרצ-עבאס מסוכנת לישראל".

יו"ר תנועת אם תרצו מתן פלג תקף אותו בחריפות: "העובדה שחבר קואליציה מעודד סנקציות על מדינת ישראל היא בלתי נתפסת. אם נותרו קולות ציוניים בקואליציה עליהם להציב אולטימטום לחבר הקואליציה ח"כ רז לחזור בו במיידית מהפנייה ללחץ בינלאומי על ישראל".

"ראש הממשלה נפתלי בנט לא יכול לשתוק כשחבר הקואליציה שלו מעודד סנקציות על מדינת ישראל. שתיקה שלו ושל חברי הקואליציה תתפרש כהכלה של האירוע ותיהיה עוד הוכחה שמדובר בממשלה הפוסט ציונית הראשונה".

ח"כ גדי יברקן מהליכוד: "כיו"ר (משותף) השדולה למען המאבק נגד ה-BDS והאנטישמיות אני מזועזע לשמוע שחבר כנסת מקדם הסתה בעולם נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל. במקום לדאוג לזכויות אדם של מעל מיליון אזרחי ישראל שמרצ רומסים ברגל גסה, הם דואגים לזכויות של אוייבי ישראל תוך כדי פגיעה במעמדה של ישראל בעולם מרצ מסיתים נגד חיילי צהל. במרצ התאהבו בתפקידם החדש- 'המסיתים'".

"הקול קול של מרצ, המילים מילים של רע"מ. מדינת ישראל נמצאת בסכנה ממשית, כל מדינתנו של העם היהודי מנוהלת ע"י רעמ ומרצ שלא מאמינים במדינה יהודית, הם עושים הכל כדי למחוק אותה. הפעם מבפנים. זו כבר סכנה מוחשית לעם ישראל ולמדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים