שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » הח"כ מש"ס ספד במליאה לאיש החסד
"מדובר במלאך"
ח"כ אוריאל בוסו ציין היום את יום השנה לפטירתו של הרב ישעיהו הבר זצ"ל: "חיבר ע"י הפעילות מצילת חיים שלו בין אנשים מדתות שונות מזרמים שונים ומעולמות אחרים"
ח"כ אוריאל בוסו | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
נאום בוסו |
צילום: ערוץ כנסת

חבר הכנסת אוריאל בוסו ציין היום (שני) במליאת הכנסת את יום השנה לפטירתו של הרב ישעיהו הבר זצ"ל, "מי שהיה הדגל של הצלת חיים ויו"ר ארגון 'מתנת חיים'. דמות שהתהלכה בנינו כאדם מהשורה אבל מתברר שהיה מדובר במלאך".

ח"כ בוסו ספד להרב הבר ז"ל: "האיש שחיבר ע"י הפעילות מצילת חיים שלו בין אנשים מדתות שונות מזרמים שונים ומעולמות אחרים כשהתוצאה היא הצלת חיים" הוא ציין אירוע מבין מאות האירועים שנהג הרב הבר זצ"ל תמיד לספר: "תורם כליה שמוכר כפעיל ציבור ביהודה ושומרון ונמצא בסקאלה הימנית ביותר של המפה הפוליטית, לעומת זאת, האישה שקיבלה ממנו את תרומת הכליה הציגה את עצמה בפניו בגאווה כמצביעת מרצ. אתם מבינים?! זה עם ישראל בתפארתו, יש לנו עם הרבה יותר נפלא ממה שאנו מדמיינים בכלל, עם ישראל הוא ממש מדהים, קשה לעכל עד כמה אנשים מוכנים לעשות בשביל הזולת|.

"בימים אלו מציינים את האלף לך ר' ישעיהו – אלף תורמי כליה כולם שלך, כולם בניך, הם חייבים לך על הפעילות והמסירות וההקרבה למפעל הגדול הזה שהקמת, זהו אחד השיאים המרגשים והחשובים שנשברו בארץ, וכנראה גם שיא עולמי חסר תקדים", אמר בוסו במליאה.

"במותו ציווה לנו את החיים ואנו מחוייבים לקחת את זה גם להמשך המפעל הענק הזה למסד אותו וגם לקחת את הצד המאחד שהביאו בארגון הענק הזה. יהי זכרו ברוך", חתם הח"כ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים