שיתוף
תגובות
משפט » החלה חקירתו הנגדית של אילן ישועה
משפט נתניהו
הראשון לחקור יהיה פרקליטו של שאול אלוביץ', שהיה בעל השליטה בבזק. החקירה הנגדית של ישועה תתקיים לאורך כ-20 ישיבות
שאול אלוביץ' בבית המשפט | צילום: אורן בן חקון - פול

בבית המשפט המחוזי בירושלים החלה הבוקר (שלישי) לאחר הפסקה של שבועיים, חקירתו הנגדית של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה. הראשון לחקור יהיה פרקליטו של שאול אלוביץ', שהיה בעל השליטה בבזק.

אתמול התקיים דיון קצר וטכני בבית המשפט, בו ביקשו פרקליטי ראש הממשלה לדחות את החקירה הנגדית על מנת להיערך לחומר החדש שעלה בדיונים האחרונים. לכן שלב החקירה הנגדית התעכב מעט, ונערך רק היום. בית המשפט כאמור דחה את הבקשה באומרו: "לא מצאנו כי מדובר בחומר חקירה, ומשכך אין חובה על המאשימה להעביר את המסמכים לידי ההגנה".

עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של שאול אלוביץ', פתח את החקירה, כאשר עימת את אילן ישועה עם אמירתו על כך שהוא "אינו איש שמקליט אנשים", ואף הציג תחקיר שנערך, ומעיד כי הטיית הסיקור באותה התקופה נבעה ממניעים מסחריים ולא פוליטיים, בלי קשר לנתניהו. ישועה הגיב לו ואמר: "זה לא מקרה שהכתבה הזו יצאה 8 חודשים לאחר ששאול אלוביץ' התחיל בלחץ שלו, בהחלט הייתה התנהלות גוברת של ההנהלה בהפעלת שיטות צנזורה שונות. אז ייחסו את הכל לאינטרסים מסחריים, עוד לא ידעו על הלחץ הפוליטי".

החקירה הנגדית של ישועה תתקיים לאורך כ-20 ישיבות. ב-10 הראשונות החקירה הנגדית תנוהל על ידי הסנגורים של בני הזוג אלוביץ', תחילה ע"י עורך הדין ז'ק חן ולאחר מכן ע"י עורכת הדין מיכל רוזן עוזר. לאחר מכן בהמשך יתקיימו עוד כ-10 ישיבות נוספת, בהן החקירה הנגדית תנוהל על ידי סנגורו של ראש הממשלה, עו"ד בעז בן צור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים