שיתוף
תגובות
כללי » החליפות שהצילו את התינוק
כל דכפין
מרבים אנו לשמוע על סיפורי ישועות, סיפור זה שהתגלגל לידינו, הוא לא עוד סיפור, אלא המחשה ברורה להבטחה 'אם אתה משמח את שלי אני משמח את שלך'
חליפה לכל ילד | צילום: By hxdbzxy shutterstock

חודש ניסן, חודש אשר ישועות בו מקיפות, סיפור מופלא התרחש זה בפנימית קרית הילד ונכתב בידי אב הבית, וכך הוא מספר:
בפנימייתנו קמה יוזמה ברוכה. ללמוד את מסכת מגילה לכבוד יום הפורים וב"ה הרבה בחורים השתתפו במיזם, השקיעו רבות ולמדו. ארבעה בחורים עמדו ביעדים וסיימו את לימוד המסכת. ולכבודה של תורה ערכנו סיום מכבוד ומפואר שחלק נכבד ממנו היה ערב הוקרה לידיד המשפחתון ר' שמעון טרבלסי שיחי' בעל לב הזהב בהשתתפות רבנים, הורים ואורחים חשובים. בין האורחים השתתף הרב עוזרי שליט"א שמכיר מקרוב את הבחורים היקרים ועוזר ותומך בכל עת מצוא. בתוך כדי שמחה של מצווה והתרגשות עצומה שאחזה בכולנו קורא לי הרב עוזרי לפינה צדדית, ואומר לי 'אני רוצה שלכולם יהיו חליפות חדשות לחג, כמה בחורים יש פה' וכו'… אומר ועושה. ואכן, כמה ימים לאחר מכן כל הבחורים קיבלו חליפות חדשות יפות ומכובדות מבית אקסוס. (ר' שמעון שמע את התרומה הנכבדה ותהה, 'מה יהיה עם הבחורים החסידים'? את זה אין ב'אקסוס'… וכמובן מאליו אמר לי: 'מנחם, לך ל'דסקל' ותקנה לבחורים החסידים בעקיטשע וכל מה שצריך'… "מי כעמך ישראל") 

במהלך סעודת המצווה שאלתי את הרב עוזרי האם הוא רוצה להזכיר מישהו לרפואה או ישועה בזכות המצווה והחסד, ואמר לי כן, יש לי אחיין במצב מאד קשה, תינוק קטן שרק נולד ואשמח שמצווה זו תעמוד לזכותו. והוא הביא את שמו של הרך הנולד יהודה בן הדר לרפו"ש.

זמן קצר לאחר מכן ביום ראשון (ח' ניסן) אני פוגש את הרב עוזרי והוא מספר לי כך : אינני יודע חשבונות שמיים ואיני יודע מה, איך ולמה. אבל ביום שלישי הכניסו את אחיין שלי בבריתו של אברהם אבינו. הלם, וואו הייתי נרגש מאד לשמע הבשורה, לתינוק זה כמעט ולא נתנו סיכוי לחיות, ולראות כזה פלא זה כנס גלוי ממש מול העניים. ב"ה התינוק עבר ניתוח בהצלחה גדולה והבריא לגמרי שב"ה כבר עשו לי ברית…..

חשבונות שמיים אנחנו לא יודעים אבל דבר אחד אנחנו מובטחים "אם אתה משמח את שלי משמח אני את שלך". חשבתם שכך זה נגמר? גם אני חשבתי כך. אז זהו, שחז"ל לימדו אותנו שמצווה גוררת מצוה כמה דקות לאחר ששמעתי את הבשורה הטובה שוחחתי עם יהודי בטלפון ושיתפתי אותו ברגשותיי ובסיפור המדהים. בן שיחי כל כך התרגש ואמר 'כל חובשי העניבות תקנה להם עניבה חדשה לחג ולחסידים געטלך'. כי אמרת, עולם חסד יבנה.
'הנסתרות להשם אלוקינו והנגלות לנו ולבנינו עד עולם' שנזכה תמיד לראות בנגלה ברכות ישועות ונחמות ושפע עד בלי די

בברכת פסח כשר ושמח

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים