שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » החשוד שפרץ לבסיס ברח מעל הגדר
המרדף נכשל
לאחר שעות ארוכות של חיפושים אחריו, אותרה נקודה בבסיס שבה טיפס החשוד על שתי גדרות תיל וגדר בגובה כחמישה מטרים, ויצא מהבסיס
תגיות:
הרכב של החשודים | צילום: דוברות המשטרה

מצה"ל נמסר הבוקר (שלישי) כי גנב הרכב החשוד שנמלט מהמשטרה לתוך בסיס נבטים של חיל האוויר בדרום, הצליח להימלט ממנו חרף החיפושים הנרחבים אחריו. בצבא הבהירו כי יתחקרו את האירוע וכי לא נשקפה סכנה למשרתים או למתקנים הביטחוניים בבסיס.

מדובר צה"ל נמסר כי "אמש החל מרדף משטרתי אחר חשוד שנהג ברכב אזרחי, גנוב ככל הנראה, ופרץ לבסיס. הרכב נבלם על ידי אמצעי האבטחה בשער היציאה מהבסיס ולאחר מכן החשוד המשיך בריצה אל תוך הבסיס".

"כוחות צה״ל בסיוע היחידה האווירית של המשטרה, יחידות ההגנה הקרקעית, אמצעי חוזי של חיל האוויר וגששים סרקו את המרחב וחיפשו אחר החשוד ברחבי הבסיס. במהלך הלילה אותרה נקודה בבסיס בה טיפס החשוד על שתי גדרות תיל ועל גדר בגובה כחמישה מטרים ויצא מהבסיס".

"על הגדרות אותרו מספר סימנים המעידים על כך שהחשוד טיפס וברח החוצה. ממצאים אלו הועברו להמשך חקירת משטרת ישראל. האירוע יתוחקר ויופקו ממנו הלקחים הנדרשים. לאורך כל האירוע לא נשקפה סכנה למשרתי הבסיס ולמתקניו הביטחוניים. כוחות חיל האוויר והמשטרה פעלו בשיתוף פעולה מלא לעצירת החשוד".

ככל הנראה החשוד טיפס על הגדר וברח לאחר שפרץ לבסיס, במרחק כקילומטר מנקודת נטישת הרכב. הגדר עליה טיפס החשוד הינה הגדר ההיקפית של הבסיס שאורכה למעלה מ-40 ק״מ. נקודת הבריחה אותרה במהלך הלילה, בשעה שלוש לפנות בוקר לערך.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים