שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » החתן שלמה רוטנברג נהרג שבוע לפני חתונתו
טרגדיה
בחור החשוב שלמה רוטנברג ז"ל, מחשובי בחורי ישיבת 'שערי תורה' בירושלים, נהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 90. מדובר בחתן שהיה צפוי להינשא בעוד שבוע
תגיות:
שלמה רוטנברג ז"ל | צילום: דוברות מד"א

טרגדיה קשה ואסון כבד בירושלים: הבחור החתן שלמה רוטנברג ז"ל הוא ההרוג בתאונה החזיתית והקשה בכביש הבקעה אתמול (שני). כבן 22 בלבד, מחשובי הבחורים בחסידות ביאלה, והיה אמור להינשא בעוד כשבוע ימים. הוא היה בדרכו חזרה מתפילה במירון.

אביו הרה"ג מרדכי רוטנברג שליט"א משגיח בישיבת תורת חיים בירושלים ומחשובי חסידי ביאלא, בנו של איש החינוך המפורסם הרב החסיד רבי יהודה יונה רוטנברג ז"ל, מזקני ונכבדי חסידי ביאלא ומנכ"ל המוסדות בעבר שנפטר בחודש טבת תש"פ, אמו מרת רייזא שתחי' לבית רוזמן מבני ברק.

מכריו מספרים על בחור אצילי,בילדותו למד בתלמוד תורה דחסידי סקווירא בירושלים, ובבחרותו למד בישיבה לצעירים 'חיי משה', לאחר מכן עלה ונתעלה לישיבה גדולה בישיבת 'שערי תורה'. שלוימי ז"ל היה בחור אהוב על כל סובביו, שניצל כל רגע פנוי ללימוד תורה ולעשיית חסדים.

כוחות הכיבוי וההצלה שהגיעו לזירה, דיווחו כי הרכב התנגש במשאית בעוצמה מה שגרם להתרסקותו. נהג המשאית נפצע קל. לוחמי האש מתחנה אזורית שומרון פעלו לחלץ את הנהג בעקבות מצב הרכב שהתרסק לחלוטין. מכבאות והצלה נמסר כי "עקב אופי התאונה מדובר בחילוץ קשה ומורכב". בוחני תנועה של המשטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

רשף יוסי דהרי, מפקד המשמרת בכיבוי והצלה מחוז יו"ש, סיפר: "כשהגענו למקום האירוע נגלה לעינינו מחזה קשה של תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית כאשר הרכב הפרטי 'קרוע' מעצמת המכה ונהג הרכב נמצא במקומו במצב של 'איבוד צלם אנוש', וכוחות הרפואה קבעו מוות על נהג הרכב. לאחר מכן החלנו בפעולות חילוץ קשות ומורכבות באמצעות כלים הידראוליים על מנת לפעול לחילוצו של ההרוג בזהירות המרבית וברגישות לכבוד המת".

פראמדיק מד"א רומן בלמן וחובש רפואת חירום במד"א דניאל מוסאי סיפרו: "ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי ומשאית. הרכב היה מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד גבר בשנות ה-30, ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום. נהג המשאית טופל במקום ופונה לבית החולים העמק כשמצבו קל"/

אסף ברוכי מפקד זק״א מרחב בנימין. אמר: "מדובר בתאונה חזיתית בין משאית לרכב פרטי, כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות, הנהג הצעיר נלכד בתוך הרכב המרוסק כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, יחד עם צוותי הכיבוי חילצנו אותו כשהוא ללא רוח חיים. פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו. צוות מורחב של מתנדבי זק״א מחוז ש״י וצפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים