שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » הטיפים שאתם חייבים לפני שאתם קונים רכב
לא רק תא מטען
שימי שקרקה התחדש ברכב חדש, ועל הדרך גילה שיש כמה דברים שחייבים לבדוק לפני העסקה • כך תבחרו נכון את הרכב הבא שלכם, תוך מתן מענה לצרכי המשפחה החרדית
תגיות:
בידקו את המפרט הטכני וסננו רכבים לא מתאימים | צילום: Rawpixel, שאטרסטוק

החלטתם להתחדש ברכב משפחתי חדש כדי שתוכלו לנייד את משפחתכם ברחבי הארץ ולהנות ממנו ככל שניתן? מזל טוב. אבל רגע לפני, חשוב שתקראו את הטיפים שיעזרו לכם להתמודד עם מגוון רחב של חברות ודגמים המוצעים בשוק, על מנת שתדעו לסנן את הדגמים הפחות רלוונטיים ולהגיע לבחירה הנכונה.

אין זה סוד כי הפרמטרים החשובים ביותר ברכב למשפחה החרדית הם נפח תא המטען ותא הנוסעים, על מנת שיספקו את המענה הנדרש למשפחות ברוכות ילדים. אז לפני שאתם בוחרים רכב, הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא להבטיח שמספר מקומות הנוסעים ברכב יענה על צרכי המשפחה הגדולה. בחירת הרכב בהתאמה לגודל המשפחה הופכת לקריטית במיוחד אם אתם נוהגים לנסוע הרבה עם המשפחה.

מעבר למספר המקומות ברכב, חשוב לא פחות לחשב את גילאי הנוסעים והתאמת הרכב עבורם. כך למשל, אם יש לכם ילדים שעדיין יושבים בסל-קל או כיסא בטיחות, מומלץ למצוא רכב בעל מפתח דלתות רחב, כזה בו תתאפשר לכם גישה נוחה יותר לחגירת הילדים בחגורות הבטיחות שלהם. מניסיון, ההבדל הוא עצום, כי חגירת ילדים היא ממש לא משהו שעושים רק פעם אחת ביום. איך נדע איזה מפתח דלתות יש לרכב אותו אתם בוחנים? תסתכלו בקטלוג שלו. בדרך כלל הדבר יופיע שם.

דבר נוסף שתומך בנושא הכניסה והגישה הוא גובה המרכב. במקרה הזה, רכבי פנאי שטח באים לקראתנו עם מרכב גבוה יותר, כזה שמאפשר גישה נוחה ופשוטה יותר לקהל מבוגר, כמו גם להורים שצריכים לחגור את הילדים שלהם.

נתון נוסף שכדאי לבדוק הוא השימושיות של תא הנוסעים. כך לדוגמה, משפחות צעירות שצריכות לקחת איתן את העגלה, המיטה המתקפלת והאופניים של הילד הגדול יותר – יעדיפו לבחור רכב בעל תא מטען גדול, אבל גם כזה עם מושב אחורי מודולארי, שאפשר לקפל את הכיסאות שלו בקלות ובנוחות לטובת יצירת חלל אחסון נוסף או גישה קלה יותר למעמקי תא הנוסעים. חשוב לומר כי גם לפתח תא המטען חשוב לשים לב, שכן בפתח צר דברים רבים לא יוכלו להיכנס.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים