שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הטכנולוגיה שמנעה פריצה לאור יום
צוות 3
ניסיון פריצה לבית עסק במישור אדומים סוכל הודות לטכנולוגיה של צוות 3, המאפשרת גם לבעל העסק לצפות בכל רגע נתון במתרחש בבית העסק שלו
תגיות: ,
החור בגדר של בית העסק | צילום: יח"צ

זה קרה בסביבות השעה שלוש בצהריים, באזור התעשייה מישור אדומים במעלה אדומים. אחד מבתי העסק באזור, בית דפוס, היה סגור באותה עת, אך אדם חשוד חתך את שער הברזל בכניסה לעסק, החל להסתובב בשטח וככל הנראה ביקש לגנוב ציוד יקר ערך.

לאחרונה, רישת בעל העסק את המקום במצלמות של צוות 3 המחוברות גם למוקד המבצעי וגם לטלפון הסלולארי שלו, מה שמאפשר לו לפתוח את המצלמה מרחוק בכל שעה ומכל מקום. באותם רגעים, החליט זיגדון להסתכל במצלמות ולבחון מה קורה בבית העסק שלו.

לפתע, הבחין דרך המצלמות בחשוד והתקשר למוקד צוות 3. במקביל, גם במוקד צוות 3 זיהו את החשוד במקום ושלחו מיידית את הסייר אל המקום ובמקביל הזעיקו את המשטרה.

אסף זיגדון, בעל בית הדפוס שהוקם לפני כעשור, אמר כי הופתע שהיה ניסיון גניבה לאור יום ולהערכתו, היה מדובר בכוונה לגנוב את לוחות האלומיניום של בית הדפוס ועלותם מגיעה לעשרות אלפי שקלים. לאור התגובה המהירה והערנות גם של בעלי עסקים שבשכנות עם זיגדון באזור, החליט החשוד לנטוש את המקום ועזב בידיים ריקות. "לא חשבתי שיכול לקרות דבר כזה, אבל הפעולה של המוקד היתה מהירה", סיכם זיגדון את האירוע.

זה המקום לציין כי מדובר בסיכול ראשון של צוות 3 מיגון, שנכנסה לאחרונה לאזור מישור אדומים ומעלה אדומים על מנת לתגבר את מערך האבטחה עם ניידת סיור. עד כה, חוברו מאות מנויים לשירות, ביניהם עסקים ובתים פרטיים.

בצוות 3 אמרו היום: "המקצוענות והמצוינות של אנשי המוקד והסיירים בשטח מונעים, על בסיס יומי, נזקים כלכליים לבתי עסק ולבתים פרטיים ברחבי הארץ. תגבור מעגל האבטחה האזרחי במישור אדומים חיונית לתפקודם של בתי העסק בעיקר בתקופה רגישה זו. ישר כוח על פעולתו המהירה של הסייר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים