שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "הטעות הגדולה שלי – החברות עם ליברמן"
דרעי מתחרט
יו"ר ש"ס מכה על חטא: "לליברמן אין כפרה על מה שהוא עושה בנושא החרדים. לא בעולם הזה ולא בעולם הבא". תוכנית הדומינו שלו: "בנט יצטרף אלינו – ואחריו יבוא סער"
תגיות:
אריה דרעי | צילום: שלומי כהן

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מכה על חטא בעקבות חברותו רבת השנים עם יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן שהתברר בשנה האחרונה כשנוא חרדים מושבע שמנהל קמפיין על גבול האנטישמי. בראיון ל'ישראל היום' נשאל מה הטעות הגדולה ביותר שעשה בחייו והשיב: "החברות עם אביגדור ליברמן". הוא הוסיף כי "לליברמן אין כפרה על מה שהוא עושה בנושא החרדים. לא בעולם הזה ולא בעולם הבא".

בראיון ליהודה שלזינגר הציג את התרחיש שלו לממשלה הבא: "בנט ישב איתנו ביחד ואחרי שבנט ישב איתנו גם סער והמפלגה שלו ייכנסו. אין הבדלים אידיאולוגיים בינינו. לא יכול להיות ששתי מפלגות ששייכות למחנה הימין, לציבור הלאומי יטרפדו ממשלת ימין, אני לא מאמין שיש דבר כזה".

על תרחיש שלפיד סער ובנט יקימו ממשלה הוא אומר "אין אחוז בעולם שלפיד ייתן לסער או לבנט את ראשות הממשלה, אפילו לא לחודש. הוא יהיה המפלגה הגדולה, יהיה פי שניים ויותר מהם, שניהם ביחד לא יגיעו למספרים שלו ולא ייתן להם בשום אופן שבעולם. הוא יילך לבחירות ולא ייתן להם. בטוח. יש סיכוי לא קטן שש"ס תזכה למספר מנדטים גבוה יותר מהמפלגות של בנט וסער".

על גדעון סער אומר דרעי "שמעתי שסער אמר השבוע בטלוויזיה שהחרדים סוחטים את נתניהו, צחקתי. הבנאדם בנה קמפיין שהוא הולך להקים ממשלה, היו לו עשרים מנדטים, כל שבוע הוא יורד, כנראה היועצים שלו אמרו תכה בחרדים ואולי תעצור את הנפילה, תכה בחרדים אולי תקבל עוד מנדט אחד".

על בני גנץ אומר דרעי: "לא רוצה להיות ציני אבל קודם כל שיעברו את אחוז החסימה. יש לי ספק בזה" לדבריו "אני יהודי מאמין שכל מה שמתגלגל בעולם הכל מאיתו יתברך, עכשיו כשאני רואה את הנפשות הפועלות יכול להיות שטוב שלא התקיימה הרוטציה, הם אנשים טובים אבל לא כל כאחד יכול להיות ראש ממשלה"

בסוגיית הקורונה מאשים דרעי את כחול לבן שלדבריו פעלו משיקולים פוליטיים "אי אפשר היה לקבל החלטות בשום נושא, כשהם (כחול לבן) יודעים שהולכים לבחירות ומדשדשים על אחוז החסימה היה קשה יותר לקבל החלטות. ראינו את זה בכל ההחלטות. רצינו לעזור לעסקים בארנונה, היועמ"ש אישר וכחול לבן לא אישרו כדי שזה לא יעזור לנתניהו".

לדברי דרעי נעשו טעויות נוספות בקבלת ההחלטות בשנה האחרונה בעיקר בסוגית נתב"ג והחינוך "אין ספק שלא התכוננו מספיק בסוגיה של נתב"ג, קבלת החלטות בחצי השנה האחרונה הייתה מסורבלת, כבדה, איטית, לא בזמן, יכולנו לקבל החלטות יותר מהירות וחדות".

דרעי הוסיף כי "נעשו טעויות גדולות בנושא החינוך. לצערי הרב החינוך לא תפס את המקום הראוי לו, היום אומרים שהחרדים צדקו כשפתחו, היום מבינים את ההשלכות נפשיות, את הפגיעה בתלמידים, צעקתי על זה בממשלה מהיום הראשון אמרתי שהחינוך צריך להיות הראשון, שאם אין ברירה אחרת והמצב קטסטרופלי והכל סגור אז סוגרים את החינוך אבל אם פותחים משהו הדבר הראשון שצריך להיפתח צריך להיות החינוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים