שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אם נפסיד היום זה יהיה רע ומר"
לפעול ולהפעיל
יוסי דייטש: "הנתונים אינם מעודדים, הגרף מצביע על ירידה של 5% בהשוואה לבחירות האחרונות. שעות אלו מייצרים פאניקה אני קורא לכל החסידויות לדרבן את הציבור"
תגיות:

21:39 – צפו – ח"כ יעקב אשר בשיחת שכנוע של הרגע האחרון ממטה נוה יעקב: "צריך להדר במצוות ועשית ככל אשר יורוך"

21:18 – ח"כ ישראל אייכלר במטה מועצת הקהילות בבני ברק: "אם נפסיד היום זה יהיה רע ומר. יטילו עלינו גזירות קשות כמו שידענו בעבר בממשלות אנטי דתיות, ואף חמור מכך. מצד שני, אם ננצח ונכניס נציגות גדולה לכנסת, כל אחד ואחד פה שהתאמץ והביא מצביעים, הזכויות של הפעילות וההישגים בכנסת, יירשמו על שמו".

20:41 – צפו: יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בהמרצה לעשרות פעילים שיוצאים כעת באוטובוסים למרכז הארץ לשכנע מצביעים לצאת ולהצביע לרשימת יהדות התורה – ג'. "בני ברק שלנו ותל אביב שלנו"

20:26 – יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר במשדר החירום ב'קול ברמה': "פעם אחת בואו נקשיב לליברמן וננהר באמת לקלפיות, עזבו את הסקוטש ברייט ורוצו לקלפי, כל קול זה עוד קידוש השם".

20:25 – יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר במשדר החירום ב'קול ברמה': "אוי ואבוי לנו אם התחזיות יתממשו והכוח החרדי יירד וייפגע, זה יהיה חילול השם, אסור לנו להיכנע ללחצי התקשורת, צאו להצביע וקדשו שם שמים".

20:03 – ׳מוסרים את הנפש למענו׳ : בעקבות אחוזי ההצבעה הנמוכים בציבור החרדי והסכנה החמורה לעתיד עולם התורה הורה מרן שר התורה בדקות האחרונות שגם מי שקשה לו, שייצא להצביע בכל מחיר ולראשונה בהיסטוריה מבטיח: "ושכרם הרבה מאד". מרן חזר על הבטחתו לגן עדן ואמר פעמיים, ש׳חייבים לצאת להצביע׳

19:39 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בהמרצת מצביעים כעת במטה הפעילים בבני ברק בהשתתפות מאות פעילים. "אנחנו בשעת חרום, חייבים למחוק הערב את החיוך לאנטישמי ליברמן – עזבו את הניקיונות לפסח ורוצו להצביע! עתיד העם היהודי על כף המאזניים!"

19:38 – ח"כ ישראל אייכלר במטה אגו"י באשדוד: "אני שמח לראות את הנמרצות של הפעילים, וזה סימן טוב להצלחה של מפלגה. צריך לדעת שליברמן הכריז על החרדים מלחמה שלא הייתה כמותה מאז שנות ה-40. הקדוש ברוך הוא שלח אותו משום שיש בודדים שמתלבטים אם להצביע. כשהם רואים את ליברמן מסית הם יוצאים להצביע. אם הצדיקים לא משכנעים אותם, אז הרשעים משכנעים אותם".

19:30 – יו״ר ש״ס השר דרעי לקאהן וולדר ב׳קול חי׳ – ״40% מהציבור החרדי לא יצא להצביע נכון לדקות אלו, בזמן שגדולי ישראל מעל גיל 90 יצאו במסירות נפש ב-8 בבוקר. אין עומסים בקלפיות בציבור החרדי, אנשים מטיילים והולכים לקניות, אם נפסיד הערב – שנים כולם יבכו על המצב הזה. אנחנו במצב חירום אמיתי״ .

19:06 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: "גם אם יש לכם טענות על חברי הכנסת או על המצב, המאבק פה הוא על עתיד העם היהודי, אתם לא מצביעים בשבילי ובשביל חבריי אלא על עתיד העם הזה. צאו עכשיו להצביע וטלו חלק בעתיד של כולנו!"

18:44 – יו"ר מטה "מנחילי תורה" חה"כ ינון אזולאי בסיורי שטח בצפון בקלפיות ובמטות בערים טירת הכרמל, עפולה, קריית אתא, ונשר. ח"כ אזולאי ציין בפני הפעילים כי השעות הקרובות הן הקריטיות ביותר וכי נתוני ההצבעה מדאיגים מאוד. יש לנו מספר שעות להציל את עולם התורה, על כל אחד ואחת לעשות הכל על מנת להוציא ולשכנע מצביעים נוספים. ישנה שאננות בציבור, עת צרה היא ליעקב, על כל אחד מוטלת החובה לצאת ולהצביע.

18:39 – ח"כ אייכלר במטה גבעת זאב: "אחוזי ההצבעה שלנו מדאיגים. תגידו לאברכים שיכנסו למטבח ויחליפו את בני הבית בניקיונות כדי שכולם יוכלו להצביע".

18:38 – מנהל הקמפיין יוסי צלניקר ל'קו המידע' בסיכום ביניים של הקמפיין: "הובלנו את הקמפיין בשיתוף פעולה מלא גם עם דגל התורה. למרות ה'משקולות' שהיו לאורך סדר היום של הבחירות אני מקווה שהצלחנו בתפקידנו לעורר".

18:37 – חבר מטה ההסברה של יהדו"ת מנחם אייכלר לקו המידע של אגו"י: "בשנה האחרונה הציגו את החרדים כשעיר לזעזאזל, הערב בשעה 22:00 אם לפיד וליברמן יחייכו, זו תהיה בושה גדולה למגזר החרדי כולו ללא קשר לחברי הכנסת".

18:36 – יעקב איזק חבר מטה ההסברה של אגודת ישראל: "יצאנו עם הסלוגן "קודם כל חרדי", להדגיש ולהבליט את גאוות היחידה שלנו מבלי צורך להתנצל בפני המלעיזים עלינו ומחרפים אותנו על היותנו חרדים לדבר ה' בארץ ישראל. בציבור הכללי במשך 3 פעמים מיליונים שבניגוד לחרדים היתה להם 'בחירה חופשית' ותמכו בבני גנץ, היום מתחרטים. אנחנו מצביעים לפי הוראת גדולי ישראל ומקדשים שם שמים"

18:35 – חבר מטה הקהילות יהושע ויינברגר לקו המידע': "המצב מדאיג, מדובר על פער של יותר מ-7% פחות בהצבעה בקרב הקהילות, זה אמור להדאיג מאוד בפרט שאנחנו רואים את הסיפוק במעוזי השמאל וליברמן".

18:34 – סגן ראש העיר העיר י-ם הרב יוסף דייטש ל'קו המידע של אגודת ישראל' הישר ממטה קהילות:" "הנתונים אינם מעודדים, הגרף מצביע על ירידה של 5% בהשוואה לבחירות האחרונות. שעות אלו בבית מייצרים פאניקה אני קורא לכל החסידויות להתחיל לדרבן את הציבור לא להמתין לשעות האחרונות".

18:33 – ח"כ יעקב טסלר עוקב מקרוב אחר הנתונים במטה בירושלים יחד עם חנוך זייברט יוסי דייטש ומנהל המטה יעקני ברגר. אמר לפעילים "זהו אזעקת אמת. לא רק קמפיין גווילעד"

18:29 – יו״ר ש״ס השר דרעי בראיון ל׳קול חי מיוזיק׳ – ״כל המהפכה הגדולה שהצלחנו לדאוג לעולם הישיבות, כל אירועי הקמעפים והפריפריה הכל יימחק ממחר בבוקר אם לא נתעורר עכשיו. אתם מבינים שממחר בבוקר אין יותר תקציבים ברשויות. מי היה מאמין שאני יצטרך עכשיו ב-18.30 להתחנן ברדיו חרדי לציבור החרדי לצאת מהבית להצביע. יש לכם 3.5 שעות להציל את עולם התורה״. .

18:03 – ח"כ יעקב טסלר השאיר כעת הודעה מוקלטת לאלפי חסידי ויז'ניץ על האחוזי ההצבעה הנמוכים במגזר החרדי."שלא ניהיה מהצועקים לשעבר"

17:44 – יו״ר ש״ס השר אריה דרעי כעת בשיחת זום דחופה לכל מנהלי המטות ונציגי ש״ס ברחבי הארץ: ״לפי המצב כעת במערכת שלנו, אל תנסו להגיע הלילה לחגוג בירושלים, פתאום השסניקים שלנו מרחמים על סמוטריץ׳ ובן גביר. בקצב הזה הוא יביא 6-7 מנדטים על חשבוננו״.

17:35 – לאור הדיווחים על אחוז ההצבעה נמוך, סגה"ש אורי מקלב במטה דגל התורה בצפת: "חייבים לצאת מהשאננות עכשיו, לעזוב את הנקיונות לפסח לחצי שעה לצאת להצביע ולהביא עוד קולות. זו התשובה היחידה להסתה".

17:24 – ח"כ ישראל אייכלר מדרבן את הפעילים במטה אגו"י בירושלים: "התשובה שלנו לאיווט האיום צריכה להיות שאכן החרדים ינהרו לקלפיות וימחקו את החיוך שלו. יש אנשים שלא רוצים לראות יהודים עם פאות, ישיבות ותלמודי תורה. אנחנו חייבים כח פוליטי חזק כדי להתמודד מולם, תנו לנו מניין של מנדטים ונילחם בכל הגזירות של אויבינו".

16:47 – שר השיכון יעקב ליצמן במטה מועצת הקהילות באולמי הדודאים בבני ברק: "אני לא צריך להרחיב מי זה איווט ליברמן. רק ניקח 2 חברי כנסת שהיו ברשימה שלו שאמרו עליו, אתמול-שלשום, שהוא דיקטטור, אלים. זה מה שהם אמרו עליו"

15:46 – יו"ר ש"ס השר אריה דרעי במסר חירום לפעילי ש"ס: "אני רואה כעת נתונים עדכניים מועדת הבחירות ומהנציגים שלנו ברחבי הארץ ואני מודאג מאד! אני חייב לומר לכם את האמת, במעוזים של ליברמן ולפיד, בעיקר מרכז שמאל, ישנם אחוזי הצבעה משוגעים, מטורפים. משהו שלא היה בכלל בפעם הקודמת, ואילו במעוזים שלנו שלכאורה שם אנחנו צריכים להיות חזקים, לצערי אנחנו רואים זליגה לכיוון הליכוד וסמוטריץ שכבר נמצא במנדט השישי והליכוד מתחזק. כולם רוצים לחזק את ביבי ולחזק את סמוטריץ ומי שנחלש זאת שס. רבותי. מי שרוצה לחזק את נתניהו שיצביע לשס, קול לשס זה קול בטוח לביבי ולמדינה יהודית, קול שידאג לספרדים, לחלשים ולמדינה יהודית. סמוטריץ עובר את אחוז החסימה ואת ביבי אנחנו מחזקים. אם אתם לא רוצים את ליברמן ולפיד חזקים ושסמוטריץ ונתניהו יתחזקו על חשבון שס, אז תשכנעו אנשים להצביע שס״.

15:35 – ח"כ יעקב טסלר במטה קהילות ארצי של אגו"י באולמי הדודאים: "כבר מקרה שלישי בשבוע האחרון של אלימות נגד הציבור החרדי, ההסתה של ליברמן וחבריו נגד הציבור החרדי מסוכנת ביותר אין לי ספק שאלו התוצאות. החרדים מאושמים ע"י בכל מה שרע. הוא משקר שוב ושוב ולצערי יש מי שקונה את דבריו. אבל אם נצליח לגדול במספר הקולות הרי ניצחנו אותו ונוכיח שאנו גאים במי שאנחנו. כל המטרה שלו זה רק עבור מנדטים כי הישגים אחרים אין לו. היום נעבוד בכל הכוח לנצח אותו".

15:25 – ח"כ ישראל אייכלר בכנס פעילים במטה הארצי של אגודת ישראל: "כאשר המן הרשע גזר גזירות על היהודים, ביטלו את ליל הסדר וצמו כדי לבטל את הגזירות. אני לא אומר לבטל את ליל הסדר בגלל הסכנה מגזירות ליברמן, אבל לפחות בהכנות לליל הסדר אפשר לעשות הפסקה ולמהר להצביע כי בערב יהיו עומסים. אחוז ההצבעה במגזר החרדי נמוך מפעמים קודמות, אבוי לנו אם לא נצא מהשאננות. ליברמן מסית נגד הציבור החרדי בצורה הכי גרועה שיש. הוא זיהה את השנאה לחרדים והוא מנצל אותה פוליטית. רק על ידי הצבעה של עוד ועוד פתקים ליהדות התורה נוכל לגבור עליו ולבטל את הגזירות הקשות".

15:23 – מובילה עם למעלה מארבעים אחוזי הצבעה: סגה"ש מקלב במטה דגל התורה במודעין עלית לצד חברי מועצת העיר הרב אבינועם שיפמן והרב נחום גיטלר; "המטות עובדות באופן נפלא – חייבים להמשיך ולאתר את השאננים ולהוציא אותם אל הקלפי"

צילום: פנחס עמנואל

15:16 – יו״ר ש״ס השר אריה דרעי ל'קול ברמה': "אברכים שבשבילם אנחנו בכנסת, נשארים אדישים. מתלבטים למי להצביע, מה קורה לכם?"

14:36 – יו״ר ש״ס השר אריה דרעי ל'קול ברמה': ״השם ירחם. מה זו האדישות הזאת?? אנחנו בבין הזמנים ואנשים לא הולכים להצביע? עצת היצר! עמלק"

14:15 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה לליברמן: "אנחנו נמחוק היום את החיוך של האנטישמי הזה – נשים עוד ועוד ג בקלפי".

14:04 – ח"כ יעקב טסלר במטה אגו"י אלעד מלווה בחברי המועצה בערל אשר, פנחס גרוס, אורן מזרחי, ומנהלי המטה. "למרות טרדות ערב החג, אסור להישאר אדישים ושאננים. כל אחד שיקדיש 5 דקות וייצא להצביע, כדי שלא נהיה מהצועקים לשעבר. האדישות עלולה לעלות לנו ביוקר.

13:53 – ע״פ נתוני המערכת הממוחשבת של ״מועצת הקהילות״ אחוז ההצבעה באגודת ישראל נכון לשעה זו עומד על 40%

13:28 – גורם בכיר ביהדות התורה ל'בחזית': "המנדט השביעי בטוח, עובדים על השמיני. לטענתו, סמוטריץ' לא עובר את אחוז החסימה"

13:21 – ח"כ ישראל אייכלר במטה אגודת ישראל בבית שמש: איווט ליברמן זיהה שהשנאה לחרדים גדולה מהשנאה לערבים אז הוא הפנה את ההסתה נגדנו. ביום הבחירות הוא מכריז שהחרדים נוהרים לקלפיות. הנשק היחיד שלנו נגדו הוא בקלפי, עוד ועוד קולות ליהדות התורה. אני מברך את הפעילים על המאמצים הכבירים ובעזרת השם נעשה ונצליח

13:20 – סגן השר אורי מקלב מגיב במהלך ביקור במטה דגל התורה בבית שמש לדברי ליברמן, "ליברמן גזען ורודן, כולם צריכים להוקיע אותו, ליברמן הוא סכנה, את התשובה ניתן בקלפי".

13:19 – ח"כ ישראל אייכלר מעתיר בתפילה על ציונו של הרבי הקדוש רבי אהרן מבעלזא זיע"א להצלחת המערכה ולזכות מצביעי יהדות התורה

13:01 – סגן שר החינוך מאיר פרוש כעת בסיור במטה קרעטשניף ברחובות בליווי חבר מועצת העיר הרב הומינר. הרב פרוש: "התשובה הניצחת לקמפיין של ליברמן זו רק הצבעה מאסיבית ליהדות התורה".

12:48 – סגה"ש אורי מקלב במטה דגל התורה בביתר עלית יחד עם ראש העיר מאיר רובינשטיין, יוסי שיטרית וסגר"ע דוד זלץ: חייבים לעצור את השאננות, אנחנו רואים את הנתונים אם כל אחד יביא עוד מצביע אחד נגיע להצלחה כאן בביתר

צילום: פנחס עימנואל

12:46 – הרב יקותיאל רוזנבאום מרבני העיר פתח תקווה לח"כ יעקב טסלר במטה בפ"ת: אני עובד קשה כל היום לשנע פעילים, מכיר פניות שנשלחו לוועדה לפניות הציבור וכולם קיבלו מענה, כמו"כ כשוועדת הכספיים בידים חרדיות תמיד יש לנו לשלם משכורת לאברכים.

12:09 – נציג חסידות צאנז עו"ד משה שמעון רוט הגיע להצביע. טרם ברור אם ייכנס לכנס אבל את מצוות ה"וכל אשר יורוך" הוא מקיים בהידור

11:49 – יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת חה"כ יצחק פינדרוס הגיע לישיבת המרצה בהשתתפות חברי המועצה במטה דגל התורה המרכזי בירושלים שם הוצגו בפניו הנתונים. מ"מ וסרה"ע אליעזר ראוכברגר בישיבת ההמרצה: "אנחנו עובדים קשה מאוד להוציא את כל המצביעים עד האחרון שבהם נכון לשעה זו אחוז ההצבעה נמוך מעט מהפעם הקודמת אנחנו עושים מגיסים את כל הכוחות על מנת להדביק את הפער, אני בטוח שבסופו של יום לא יהיה אחד שישאר בבית". מנהל מטה איוש קלפיות חבר המועצה דוד בלומנשטוק בישיבה: "אנחנו רואים עליה באחוז ההצבעה בקלפיות של הציבור הכללי בקלפיות של הציבור החרדי אחוז ההצבעה נמוך"

11:08 – יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר לאחר ההצבעה בקלפי הסמוך לביתו: "וודאי שחשוב מספר המנדטים אבל חשוב יותר הקידוש ה' שיש בכל מי שמצביע ליהדות התורה ומכריז בכך: אני יהודי חרדי, אני רוצה שהמדינה תהיה יהודית ושיתייחסו לחרדים בצורה שווה. כל קול כזה הוא קידוש השם ומניעת חילול השם!".

10:32 – סגן שר החינוך מאיר פרוש במטה יהדות התורה באשקלון קורא לציבור לצאת ולהצביע מוקדם ולא להאמין לדיווחים של בעלי אינטרסים: "הכי חשוב זה לגרום לכל מי שבפוטנציאל שיכול להצביע ג', שייצא להצביע. אל תסמכו על דיווחים שאומרים לכם, לנו יהיה כך ולהם יהיה כך. אם לא עובדים היום ומשקעים את המאמץ כמו שצריך להשקיע ולא מוותרים על אף קול, אז אנחנו יכולים בסופו של דבר גם להפסיד ח"ו. תצאו תפעלו, תעשו מה שאפשר כדי להביא כמה שיותר אנשים מוקדם לקלפי להצביע ג'".

10:16 – סגה"ש מקלב ביציאה מהקלפי: אנחנו בסכנה קיומית, היום המאבק הוא על האפשרות לחיות חיי תורה בארץ והזכות לחנך את ילדנו, המשימה שלנו היום היא להגדיל ולחזק את יהדו"ת בכדי לתת תשובה ניצחת נגד המסיתים כנגדנו

10:15 – ח"כ ישראל אייכלר הצביע בקלפי הסמוך לביתו. אחר ההצבעה אמר: "כמו שהקב"ה שלח לנו חיסון נגד נגיף הקורונה כך שלח לנו נשק של נייר עם האות ג' כדי לחסן אותנו מול נגיף ההסתה נגד תורתנו הקדושה. "אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר" אני מבקש להזכיר שבעקבות הנחיות הקורונה יש להקדים ולהצביע כדי למנוע עומסים בקלפיות"

10:12 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הצביע בקלפי בבי"ס בית יעקב רחוב אורליאן בבני ברק, בסיום ההצבעה אמר ח"כ גפני: "היום תאמצנו! היום תגדלנו! כולנו יוצאים היום להצביע כדי להגיד 'לא!' כנגד ההסתה על הציבור החרדי, להגיד 'כן!' להמשך הקיום היהודי של עם ישראל, אני קורא לכולם לבוא לקלפיות ולהצביע ג' יהדות התורה"

10:11 – ח"כ יעקב טסלר בתפילה להצלחת המערכה באוהל אדמו"רי בית ויז'ניץ בבני ברק

10:06 – יו"ר יהדות התורה משה גפני לאחר צאתו מן הקלפי: "ליברמן רוצה לזרוק ראש ממשלה עם ציבור שלם למזבלה. הוא צריך לעמוד לדין. אלו בחירות גורליות למען קודשי ישראל"

10:05 – סגן שר התחבורה אורי מקלב הצביע כעת בקלפי הסמוכה לביתו בשכונת רמות שבירושלים.

9:53 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיע להצביע בקלפי הסמוכה לביתו

9:30 – ח"כ יעקב טסלר הצביע כעת באשדוד. "את תשובתי להסתה הנוראית של ליברמן וחבריו נתתי כעת בקלפי. היום כולנו מקדשים שם שמים ומצביעים ליהדות התורה – ג'"

‏9:13 – שמוליק שוק חבר מועצת העיר אשדוד, ועוזרו הבכיר של ח"כ טסלר מקיים את מצוות היום

9:07 – יו"ר סיעת יהדות התורה יצחק פינדרוס פתח את יום הבחירות בי-ם בתפילה על ציונו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל

8:50 – שר השיכון ח”כ יעקב ליצמן הצביע כעת בקלפי בירושלים: "היהדות החרדית וכל קדשי ישראל על כף המאזניים. אני קורא לכולם לצאת ולהצביע היום בהוראת גדולי הדור. הגיע הזמן להכריע. להצביע יהדות התורה ג’ זו החובה שלנו ביום ההכרעה, כי את ההסתה והשנאה נגד שונאי הדת אנחנו מנצחים בקלפי”.

ליצמן מצביע | צילום: יונתן זינדל פלאש 90
ליצמן מצביע | צילום: יונתן זינדל פלאש 90
ליצמן מצביע | צילום: יונתן זינדל פלאש 90

8:40 – סגר״ע י-ם יוסי דייטש מאנשי מטה הבחירות של אגו״י ל'קול ברמה: "בירושלים יש לנו 220 משקיפים בקלפיות, בכל קלפי שהיו בה יותר מ-25 קולות של ג׳ יש משקיף. ב98% מהם קיבלו עדכון שהקלפיות נפתחו כסדרן ואנשים מגיעים להצביע"

7:50 – יו״ר תנועת ש״ס ושר הפנים אריה דרעי הצביע כעת בקלפי הסמוך לביתו ברחוב הקבלן בירושלים: "

7:34 – יו״ר תנועת ש״ס השר אריה דרעי התפלל הבוקר תפילת שחרית בקברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל יחד עם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, בנו של מרן

7:02 – סגן שר החינוך מאיר פרוש נצפה פותח את יום הבחירות בשעות המוקדמות של הבוקר בציון התנא הקדוש רשב"י זיע"א במירון, בתפילה לקראת המערכה הגורלית. משם ימשיך למטות יהדות התורה ברחבי הארץ כדי לעודד ולעמוד מקרוב אחר התקדמות ההצבעה ליהדות התורה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים