שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » היומונים החרדים במתקפה נגד סגר לילי בחנוכה
"דווקא במועדי ישראל"
המודיע: "למרות התראות השר ליצמן וההכחשות, המציאות טפחה על הפנים" • המבשר: "העובדה שהממשלה החליפה שיטה כשמוקדי התחלואה עברו לערים חילוניות, מעוררת תחושה קשה"
סגר בבני ברק | צילום: באדיבות המצלם

היומונים החרדים 'המודיע' ו'המבשר' יוצאים הבוקר במתקפה חריפה נגד החלטת קבינט הקורונה להטיל סגר לילי לאורך ימי חג החנוכה.

"שוב בחרו גורמי השלטון להניף את ידם דווקא על מועדי ישראל", בחר 'המודיע' את כותרת הגג שלו לכותרת הראשית שמבטאת את המדיניות ששזורה כחוט השני בהחלטות קבינט הקורונה מאז ימי הסגר הראשון. "המשך לסגרים בפסח ובחגי תשרי: קבינט הקורונה החליט על הטלת סגר לילי בחנוכה", מאשים העיתון שמציג את 'הנימוק' שהוביל להחלטה התמוהה והמקוממת, "את ההחלטה נימק הקבינט בעלייה בתחלואה והמעבר ליותר מ- 1000 חולים ביום, כאשר ההחלטה על הסגר התקבלה חרף התנגדות המומחים".

"כזכור התריע שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן על המזימה לנתב את הסגר לחגי תשרי. אחרי ההכחשות הדרמטיות באה המציאות וטפחה על הפנים. במקום לעשות את הסגר בימי החופשה שבלשון העמים נקרא 'הולידיי', כנראה היא ערך מקודש אצלם בדומה ל"קדושת ההפגנה".

עיתון 'המבשר' מציג קו ניצי ולוחמני יותר ובמסגור הכותרת הראשית מוצגים שני 'כותרות ראשיות' המביעים "התקוממות ושאט נפש לנוכח ההחלטה", לצד "דרישה להחיל את הסגר על ערים אדומות בלבד".

בהמשך מובאים דבריו של חבר הכנסת מאיר פרוש, המבהיר כי "אסור לנו לעבור לסדר היום כאשר ת"ל התחלואה בקרב הציבור החרדי נמוכה מאוד, ומעזים להטיל סגר על הערים והשכונות החרדיות בימי חנוכה".

העיתון מוסיף ומבטא את הסלידה וההתקוממות הרבה בקרב הציבור החרדי לנוכח ההחלטה ומאשים, כי "העובדה שהממשלה החליפה שיטה, בדיוק כשמוקדי התחלואה עבור לערים הלא חרדיות, מעוררת תחושה קשה של אפליה מכוונת כלפי הציבור החרדי – מה שמותר לעשות לציבור החרדי, אסור לעשות למגזרים אחרים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים