שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » היזם החרדי רכש 17 דירות ב-115 מיליון שקל
בלעדי
היזם החרדי הלל זורבין רכש 17 דירות יוקרה בירושלים עבור לקוחות מארה"ב • המוכר הוא איש הביטוח שלמה אליהו מבעלי קבוצת מגדל • היקף העסקה: כ-115 מיליון שקל
מבט מהאוויר למלון לאונרדו פלאזה בירושלים | צילום: שאטרסטוק

יזם ומשווק הדירות החרדי הלל זורבין, רכש עבור לקוחות מארה"ב 17 דירות יוקרה בפרויקט 'ירושלים של זהב' שברחוב רבי עקיבא בסמוך למלון לאונרדו פלאזה ירושלים, בתמורה לכ-115 מיליון שקל, כך נודע ל'בחזית מדיה'.

העסקה, שנעשתה באמצעות קבוצת הדס קפיטל, היא מהגדולות שבוצעו בשוק היוקרה הירושלמי ומשקפת מחיר ממוצע של 6.76 מיליון שקל לדירה, לפי כ-45 אלף שקל למ"ר כולל מע"מ וחניה.

העסקה הגדולה התבצעה למרות ההאטה בשוק היוקרה המקומי ונכללים בה שטחי מסחר וחניון פתוח לציבור בפרויקט – בתמורה לכ-25 מיליון שקל נוספים.

במענה לפניית 'בחזית' אמר היום (רביעי) הלל זורבין, כי "העסקה נחתמה השבוע, העניין טרי ואבקש לא להתראיין עתה".

שלמה אליהו מימש את נכסיו בירושלים

המוכר הוא איש הביטוח שלמה אליהו, מבעלי קבוצת מגדל. ב-2019 מימש אליהו מגרש פנוי הצמוד לפרויקט 'ירושלים של זהב', בתמורה ל-305 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

גם עסקה זו, שבוצעה באמצעות עו"ד גד ירדני (ירדני-אמיראס), נחתמה מול הלל זורבין וקבוצת הדס קפיטל, באמצעות החברה-הבת זהב על הפארק בע"מ. בשנתיים האחרונות מקודמת במקום תב"ע לכ-260 דירות יוקרה.

במקביל, מימש אליהו בשנים האחרונות את מלון הר ציון בדרך חברון בירושלים, נכס שהוחזק על ידו בשותפות עם היזם ואיש העסקים יורם שכטר מת"א.

משפחת שכטר הקימה במשותף עם שלמה אליהו את פרויקט המגורים והמסחר גן העיר בסמוך לכיכר רבין בת"א, מהפרויקטים המתקדמים בשעתו במרכז ת"א.

שכטר ואליהו יזמו במשותף, במחצית שנות ה-90 (1996), את הקמת פרויקט 'ירושלים של זהב' ונהנו מנסיקת המחירים בשוק היוקרה. עם זאת, לנוכח חילוקי דעות לגבי ניהול הפרויקט הגדול, הוחלט על חלוקת השטחים המשותפים ובהמשך, מימוש מלון הר ציון.

קבוצת הדס קפיטל בע"מ, יזמה ושיווקה בשנים האחרונות מאות יח"ד באתרים נבחרים בירושלים, תוך הישענות על הרשמה מראש של לקוחות אמריקאיים דתיים וחרדיים. כמנכ"ל הקבוצה משמש איש העסקים החרדי הלל זורבין, המתואר כיזם מוערך ויסודי היורד לפרטים הקטנים ביותר ומתמחה בהליכי הרישוי והתכנון המקומיים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים