שיתוף
תגובות
כלכלה » קריירה » היזם שפותח את הדלת לחרדים בעולם הבניה
22 אלף בחודש
מדובר במיזם לימודים שמותאם במיוחד לצעירים חרדים – קורס מנהל עבודה בבניין בתוך כשנתיים ובמימון מלא • "מדובר בעבודה מכניסה ומותאמת לאורח החיים החרדי"
יקי רייסנר, מנכ"ל רייסדור | צילום: יח"צ

מודעה המזמינה ללימודי "מנהל עבודה" במגזר החרדי רשמה היענות שיא, כאשר בתוך יום אחד התמלאה מכסת הקורס. מדובר ביוזמה ייחודית של חברת הבניה 'רייסדור' בשיתוף פעולה עם 'הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל', המזמינה צעירים חרדים לקורס מנהל עבודה, במסגרתו יוכלו לקבל תפקיד ניהולי בתחום עבודות הבניין והתשתיות.

במהלך הקורס, יערכו הנרשמים היכרות עם כלי עבודה וציוד בבניין, היכרות עם תורת החומרים והבטון, לימוד קריאת תכנית בניין ותרשימים, לימוד תורת הבנייה ויציבות מבנים, איכות בנייה, ארגון אתר בנייה וניהול עובדים, ניהול עבודות בחברות בניין קבלניות, טכניקות בנייה, קריאת שרטוטים או תוכניות וכמובן יעסקו גם בנושאי בטיחות ועזרה ראשונה.

ייחודיות הקורס הוא בתנאים הנוחים שלו עבור המגזר החרדי. הקורס מציע מסלול מיוחד של 6 חודשי לימוד בלבד, ו-12 חודשי סטאז' באתר הבניה. הקורס מיועד לבני 24 ומעלה, עם רקע ניהולי כלשהו, כאשר לא נדרש ניסיון מוקדם בתחום הבניה. חברת רייסדור מציעה מימון מלא של הקורס, ולמצטיינים – התנסות מעשית (סטאז') בחברת רייסדור הכוללת משכורת מתגמלת.

"שוק הנדל"ן הולך ומתפתח, ואחד המקצועות המבוקשים בו הוא מנהל עבודה", אומר היזם יקי רייסנר, בעלים של חברת רייסדור העומדת מאחורי המיזם, "כחברה המובילה את הבניה במגזר החרדי, חשבתי כיצד להקל על הציבור החרדי להיכנס לתחום, שהוא אחד המקומות שהחרדים יכולים לעבוד, גם מבחינת תנאי הסף, גם מבחינת סביבת העבודה המתאימה וגם מצד השכר ההולם. כדי להיות מנהל עבודה רשום מטעם משרד העבודה, זה דורש תהליך ארוך של לימודים שמצריך סטאז' באתר בניה. בשיתוף פעולה עם הקרן לעידוד הבניה, רייסדור תעניק ללומדים את כל המעטפת".

רייסנר מסביר, שההיענות הגבוהה לא הפתיעה אותו. "מדובר בעבודה מכניסה. מנהל עבודה שעובד עשר שנים יכול להשתכר כ-22 אלף שקל פלוס רכב צמוד. אני לא רואה הרבה עורכי דין שמרוויחים את הסכומים האלו כל כך מהר. כעת קיצרו את זמן הלימודים לשנה וחצי, ואנחנו ברייסדור ניתן לו לעשות את הסטאז' אצלנו וגם שכר מתאים פלוס רכב. כך הוא יוכל להתקדם ובכל שנה להעלות לעצמו את השכר".

רייסנר מציין, כי בעקבות ההיענות הגבוהה לקורס, המסלול הראשון התמלא, ובכוונתו לפתוח מסלול נוסף בסביבות חג החנוכה הקרוב.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים