שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » הילדה אלטע פיקסלר נותקה מההנשמה
בשם החוק
בזמן ניתוק המכשירים התאספו בני המשפחה סביב מיטתה בבית החולים כדי להיפרד ממנה ולומר את מילות הווידוי. ההלוויה תתקיים הלילה בלונדון והיא תיקבר מחר בארץ הקודש
תגיות:
נרות נשמה | צילום: New Africa, שאטרסטוק

מלונדון מגיעה הבשורה המרה כי רופאי בית החולים ניתקו בשעה האחרונה את הילדה אלטע פיקסלר ממכונות ההנשמה שאליהם הייתה מחוברת מאז לידתה בשל בעיות רפואיות מהם סבלה.

בזמן ניתוק המכשירים התאספו בני המשפחה סביב מיטתה בבית החולים כדי להיפרד ממנה ולומר את מילות הווידוי. כזכור, לפני כ-3 חודשים פסק בית המשפט בבריטניה כי יש לנתק את הילדה ממכשירי ההנשמה.

קרוב משפחתה של אלטע ע"ה שהיה נוכח במעמד הפרידה סיפר לבחזית כי בחדר שררה אווירת יום הדין: "נפרדנו מאלטע בבכיות וחיבוקים, שתמליץ טוב על הוריה היקרים שעשו הכל למענה".

ח״כ משה אבוטבול: "ברוך דיין האמת! כואב הלב על אבדן של ילדה יהודית טהורה שעלתה לגנזי מרומים. צר לי שלמרות מאמצי ופניותי למימשל הבריטי בתחינה שיגלו חמלה והבנה להלכה היהודית ולא לגדוע את פתיל חייה לא נענו. אני שולח את תנחומי למשפחה הכבודה שעברו תקופה לא קלה, מן השמיים תנוחמו אמן. ת.נ.צ.ב.ה״.

ח"כ הרב ישראל אייכלר התייחס גם הוא ושיגר הודעה: "העולם המודרני חוזר לתרבות סדום ועמורה. במשך חדשים זעקה המשפחה לעזרה אל מול המשפט הבריטי שהפך לסדום ועמורה. וכן מוח מדינת ישראל שהתנכרה לאזרחיה. ניסינו לפנות לנשיאים, שרים, משפטנים וכל אשר לב אנושי בקרבו. אך איש לא הצליח לעמוד מול הכוח המשפטי של "דת החמלה".

"ביצוע הריגה בכפיה של תינוקת יהודיה חולה בבריטניה, הופך את עולם הרפואה והבריאות לרצחני ומסוכן לחולים, לזקנים ולחלשים. העולם הופך ליער חיות אכזרי, בו החזקים הורגים את החלשים. הכל בשם "הברירה הטבעית" ההופכת אנשים לחיות. פסק הדין של בית המשפט הבריטי להוציא להורג ילדה מיוסרת, מתוך "רחמים", פותח פתח גיהנום לכל החולים הסופניים, העניים המרודים, וכל מי שאין לו כסף וכוח להתגונן מפני הורגיו ה"רחמניים".

"כל מי שלב רחום בקרבו בוכה הלילה יחד עם המשפחה השכולה ואכזבתם של כל האנשים הטובים שניסו לעזור, לפעול ולהפעיל אחרים מקצה העולם ועד קצהו".

רקע: הילדה, בת להורים אזרחי ישראל וארצות הברית שהתגוררו בבריטניה, נולדה לפני שנתיים וחצי לאחר שנים ארוכות של המתנה. במהלך הלידה המוח לא קיבל את החמצן הנדרש ומאז היא מאושפזת עם פגיעה מוחית, מחוברת למכונת הנשמה.

לאחרונה, במהלך תקופת הקורונה, החלו בבית החולים ללחוץ על ההורים לנתק את הילדה ממכונות ההנשמה, ההורים כמובן סירבו, ובבית החולים החליטו לפנות לבית המשפט. בפסק דין מחוצף וחסר תקדים החליט בית המשפט העליון בבריטניה להוציא את הילדה להורג, למרות שהיא כלל לא אזרחית בריטניה.

ההורים התחננו לבית המשפט, תנו לנו להטיס את הילדה לישראל או לארצות הברית, שם ישמחו לקבל אותה לטיפול רפואי. אך השפוטים הגויים החליטו שהילדה לדעתם סובלת, ולכן הכריעו את גורלה, למרות שהיא כאמור לא אזרחית המדינה.

הלווייתה תתקיים עוד הלילה במנצ'סטר בחצר בית המדרש של חסידות בעלזא, ארונה צפוי להגיע מחר לקבורה בארץ הקודש.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. ברוך דיין האמת… כל כך כל כך עצוב! ככה זה שיש גויים בשלטון שלא מבינים בערך שנייה אחת בחיים של יהודי, גם אם הוא מדוכא ביסורים הכי גדולים שיש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים