שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "הילדה נפגעה": משפחה תובעת את פיקוד העורף
תביעה תקדימית
התביעה הוגשה לאחר שלטענת המשפחה, לא הקפידו על נהלי בטיחות במקום מה שיכל למנוע את הפציעה שנגרמה לה, ממנה היא סובלת עד היום
פטיש שופט | צילום: Aldeca Productions, שאטרסטוק

משפחתה של צ' בת 7 החליטה לתבוע את פיקוד העורף בגין רשלנות פושעת שבוצעה לכאורה במלונית קורונה למגזר החרדי, כאשר בשל הרשלנות נפגעה בת ה-7 בבריאותה.

צ' שהתה יחד עם בני משפחתה במלונית קורונה מטעם פיקוד העורף כחלק מהמאמץ ליצור ריחוק חברתי ולהוציא את החולים מהקהילה. כזכור, רובם שירתו את האוכלוסייה החרדית.

המשפחה מספרת כי למרות הצורך הברור ותלונות השוהים במקום, לא הועסקה חברת ניקיון במבנה ולא ניתן כל מענה ללכלוך ולאשפה הרבה שהצטברה. כאשר כלו כל הקיצים, בשלב מסוים החליטו המחלימים לנקוט בעצמם פעולה וכמה מהם שטפו בכוחות עצמם את הרצפה.

דקות לאחר שסיימו את השטיפה ובלי שהיא מודעת לכך, עברה צ' במקום כשהיא רכובה על קורקינט צעצוע בדרכה לחדרי המגורים של המשפחה. בשל הרטיבות על הרצפה החליקה צ' באופן קשה ונפגעה בפניה.

הסבל הלך וגבר ככל שעבר הזמן ובני המשפחה נאלצו לפנותה לבית החולים פוריה בטבריה, שם אובחנה כסובלת משבר צוואר ירך ימין. משם היא הועברה למרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, שם זיהו כי היא סובלת מרגישות וכאב בכל הנעה של פרק הירך. מאז היא עוברת סדרת טיפולים ממושכת.

התביעה הוגשה לאחר שלטענת המשפחה, לא הקפידו על נהלי בטיחות במקום מה שיכל למנוע את הפציעה שנגרמה לה, ממנה היא סובלת עד היום.

עו"ד נתנאל רוט, המייצג את המשפחה בתיק, הגיש תביעה לבית משפט השלום בבת ים, נגד פיקוד העורף האמון על הפעלת המלוניות, כאשר בכתב התביעה נטען לרשלנות חמורה בהיעדר חברת ניקיון רשמית ומסודרת, דבר אשר הביא ליצירת מפגעים כמו במקרה הנ"ל שהרצפה נשטפה ללא כל התראה והגנה כנדרש, ועל כן פיקוד העורף נדרש לפצות את הנפגעת בכלל נזקיה הישירים והעקיפים.

יצוין כי מדובר בפעם הראשונה בו בית המשפט ידרש לשאלת האחריות המוטלת על פיקוד העורף על אירועים שהתרחשו במלוניות הקורונה פנימה, ועל כן הכרעת הדין תהווה תקדים ויתכן ויהיו לה השלכות מרחיקות לכת על מגוון רחב של אירועים שהתרחשו בהם מאז החלה פעולתם של המלוניות לפני שנתיים, כאשר עד היום הנושא לוט בערפל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים