שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הילד אליהו שור ז"ל הובא למנוחות "רצה לקום בנץ"
נספה בשריפה
אביו הרב אריאל, אמו מרת חנה ואחותו נפגעו אף הם בשריפה ומצבם הוגדר קל לאחר ששאפו עשן. השריפה פרצה לכאורה כתוצאה מתקלה במפזר החום
הילד אליהו שור ז"ל | צילום: New Africa, שאטרסטוק
צילום: כבאות והצלה

מאות אנשים ובני משפחה ליוו למנוחות בשעה האחרונה את הילד אליהו שור בן ה-12 שנספה אמש בשריפה שפרצה בביתו שבירושלים. אליהו אמור היה לחגוג את יום הולדתו ה-12 מיד לאחר חג הפסח.

אביו הרב אריאל, אמו מרת חנה ואחותו נפגעו אף הם בשריפה ומצבם הוגדר קל לאחר ששאפו עשן. השריפה פרצה לכאורה כתוצאה מתקלה במפזר החום שגרם להתלקחות. אליהו שנם את שנתו במיטתו לא הספיק להימלט.

אחותו ספדה לו מוקדם יותר הבוקר ואמרה כי מילותיו האחרונות לפני שהלך לישון היה כי הוא רוצה לקום לתפילה בנץ. "כשקראנו לו כשהתחיל העשן הוא כבר לא ענה לנו. תעשו משהו ותתחזקו לעילוי נשמתו".

כזכור, אמש כוחות הכיבוי וההצלה הוזעקו לרחוב דניאל בשכונת מוסררה בירושלים בעקבות דיווח על שריפה שפרצה בבניין מגורים וקיים חשש כבד לחייו של בן משפחה שנלכד בדירה. לאחר מאמצי הכיבוי מצאו הכוחות את אליהו כשהוא ללא רוח חיים.

שלוימי היימליך מתנדב 'צוות הצלה' שנכח במקום סיפר: "הגענו לשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים בן 4 קומות, סייענו באיתור וחילוץ של לכודים וכן הענקנו סיוע רפואי לבעל הדירה בו פרצה השריפה. לצערינו הרב, לאחר סריקות – אותר כאמור ילד כשהוא ללא רוח חיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים