שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » הילד שנחשב למת – אותר בריא ושלם
אסון מירון
לאחר עבודת נמלים וחיפוש אינטנסיבי זוהה הילד ואותר ע"י ארגון 'רפואה שלמה' כשהוא בריא ושלם. הילד הינו יוסי סלמון מירושלים – שניצל בשנייה האחרונה מהזוועה
הרב מרגלית המציל והילד

הנס הגדול מתברר: בתיעוד מצמרר מהאסון במירון שרץ ברשת, רואים דמות של ילד שנמחץ בין ההמונים ומנפנף בידו לעבר שוטר בתחינה שיעזור לו להיחלץ מההמון. בפרסומים לאחר האסון נקשר שמו של הילד כמי שלא הצליח להיחלץ ומצא את מותו באסון. לאחר בירור קטן העלה כי הילד חי בריא ושלם.

לפני מספר ימים פנה אדם בשם דוד מזרחי למשפחות האבלים שישבו שבעה על יקיריהם שנהרגו באסון, במטרה לחפש את משפחתו של הילד שאותו ניסה להציל, כאשר הוא משער על פי השמועות, שהילד בין החללים שלא שרדו. באחד מבתי האבלים בו הגיע דוד לחפש ישב הרב יוסי מרגלית מארגון 'רפואה שלימה' שהמקרה נגע לליבו, והוא הבטיח לדוד כי הוא לוקח על עצמו לחפש אחר משפחת הילד שכביכול נהרג באסון.

במשך ימים ארוכים תר הרב מרגלית אחר זהות הילד כשהוא נעזר בתשאול משפחות ההרוגים ששללו את הקשר בין התיעוד שפורסם לבנם. לאחר עבודת נמלים וחיפוש אינטנסיבי זוהה הילד ואותר כשהוא בריא ושלם. הילד הינו יוסי סלמון מירושלים – שניצל בשנייה האחרונה מהזוועה.

מהתחקיר שעשה הרב מרגלית עולה כי השוטר שניסה לחלץ את הילד יוסי נאלץ לסגת לאחור בשל המפולת הנוראה שלרגליו, אך באותו רגע זיהה אותו דוד מזרחי ובכוחות אדירים הצליח לחלץ את פלג גופו העליון בלבד, פעולה שהצילה את חייו ממוות לחיים בשנייה האחרונה. דוד שנמלט מהזירה באימה עם הקריסה הגדולה וזעקות החללים, סבור היה כי הילד שניסה לחלץ והרים אותו לגובה כדי שיוכל לנשום, לא שרד ונפל שוב בתוככי ההמון.

השבוע הפגיש הרב מרגלית בין הילד יוסי והוריו לבין מצילו דוד מזרחי, מפגש מרגש שכלל דמעות ושחזור הנס המופלא. בסיום המפגש העניק הרב מרגלית תעודת הוקרה לדוד על כך שמסר את נפשו וזכה להציל חיים פשוטו כמשמעו.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים