שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » הילולא בצאנז וחלוקת תעודות ל-40 מתמידים
דִּבְרֵי אֱלֹקִים חַיִּים
הערב התכנסות מרכזית בקרית צאנז נתניה בראשות האדמו"ר ובמהלכה יתקיים גם מעמד "כבוד התורה" בו יעוטרו בחורים מצטיינים מישיבות צאנז בעטרות "חבר"
תגיות:
האדמו"ר מצאנז | צילום: שלומי טריכטר

הערב (רביעי), כ"ה בניסן, יום ההילולא ה-145 של מייסד וראש שושלת צאנז, מרן הרה"ק בעל "דברי חיים" זי"ע, יגיעו המוני חסידי צאנז מכל רחבי הארץ ויתכנסו יחד בחצר קדשו של ממשיך שושלת הזהב כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א שבקרית צאנז שבנתניה, להתכנסות מרכזית וסעודת הילולא.

ההתכנסות המרכזית תחל בשעה 7:00 בערב, בהיכל הגדול "היכל רוזנברג" בקרית צאנז שבנתניה, וכמסורתה השנתית תיוחד להתחזקות העדה הקדושה בדרכיו והליכותיו של בעל ההילולא.

במרכזה יערוך כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א את שולחנו הטהור לכבוד יום ההילולא, בו ישא כמנהגו משא תורני במשנת זקינו הקדוש בעל ההילולא וישמיע דברי התחזקות. את ההתכנסות יפארו, אדמו"רים, רבנים, ראשי ישיבות, זקני ונכבדי עדת חסידי צאנז.

במהלכה גם ייערך המעמד המסורתי "מעמד כבוד התורה", בו יעניק כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א עטרות כבוד לכארבעים בחורים עמלי-תורה מצויינים, העילית מבין תלמידי הישיבות הגדולות של חסידי צאנז בקרית צאנז נתניה ובחיפה, אשר זכו לעמוד בהצלחה בכור המבחנים היסודיים על מאות דפי גמרא עם תוספות בעל-פה. זאת כפי שהנהיג כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז בעל 'שפע חיים' ו'דברי יציב' זי"ע להחזיר עטרה ליושנה ולהעניק תוארים רמים, תעודות "מורינו" ו"חבר" לתלמידים מופלגים.

הבחורים המצויינים נבחנו בעל-פה על יותר מ-600 דפי גמרא עם תוספות בעיון ובהבנה מעמיקה, ואלו יזכו לקבל תעודות הצטיינות ויוכתרו בתואר "חבר". הם אף יזכו בפרסי עידוד יקרי-ערך, שיוענקו להם על-ידי "היכלי התורה והחסד" דחסידי צאנז, המנהלים את רשת ישיבות צאנז בארץ.

בנוסף יציין המעמד את פתיחת זמן הקיץ בכל רשת ישיבות צאנז בארץ, בקרית צאנז נתניה, בקרית צאנז ירושלים, בבני-ברק, בחיפה ובאלעד. המעמד יאציל הוד מיוחד על מאות הבחורים ברשת הישיבות, אשר כבר היום שבים להיכלי התורה ופותחים את סדרי הלימודים והשיעורים הסדירים.

מהנהלת רשת ישיבות צאנז נמסר, כי המשך הענקת תארי הכבוד והתעודות תהיה ביום ההילולא של כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז זי"ע, ביום ט' בתמוז, וזאת על-פי צוואתו. ביום זה יוענקו תוארי "מורינו" לבחורים שנבחנו על 1000 דפים ויותר בעל-פה. לקראת סוף השנה גם יוענקו תעודות "צורבא מרבנן" לעשרות תלמידים מרשת הישיבות לצעירים של צאנז בארץ, שנבחנו על 300 דפים ויותר בעל-פה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים