שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » הימנעי משמן על העור כמה ימים לפני האיפור
עמדת טיפוח
כשמעין קרני ניסתה לדמיין איך נראית הלקוחה בצד השני של הקו, בתוספת השכבות המתוארות בשיחה, היא הבינה שהגיע הזמן לחשוף כמה סודות • השבוע הוא מספקת לכן, קוראות 'בחזית לאישה', את הטיפים שאתן חייבות לפני האיפור
תגיות:
איפור | צילום: Pixel-Shot, שאטרסטוק

היום אני רוצה לכתוב על נושא מאוד חשוב באיפור והוא עמידות האיפור.

התקשרה אלי לקוחה ואמרה לי שכל המאפרות שמות לה לאירוע חצי בקבוק של אסתי לאודר ואפילו הוא לא מחזיק לה מעמד, כי יש לה עור שומני. למרות שהיא שמה המון פריימרים וקרמים, שום דבר לא עוזר וכל השקעה על 'מוצרי פלא' שהציעו לה המוכרות פשוט הייתה לריק.

שמעתי והקשבתי לה, לא ראיתי את העור שלה אבל דמיינתי עור שמן מאווווד שעוד מרחו עליו המון לחות ופריימרים "לעמידות" – מה אתן אומרות, תלמידות יקרות שלי, מה כבר יכול לצאת?

נתתי לה כמה עצות בסיסיות ביותר וחשובות על עמידות המייקאפ והאיפור שאני אחלוק אתכן כאן. למעשה, כבר כתבתי לכן חלק מהן, אבל גם אחדש לא מעט.

נתחיל בלחות. אמרנו שצריך להרחיק אותה ממש מהמייקאפ, המשוואה שצריכה להיות היא: מייקאפ + לחות כלשהיא = כלום על הפנים אחרי 10 דקות.

לנשים טבעיות ושוחרות בריאות: אם אתן נוהגות למרוח שמן (קוקוס, שקדים וכולי) על הפנים באופן יומיומי – כמה ימים לפני אירוע תוותרו ותעברו לקרם לחות, כי השומן נשאר ופוגם בעמידות האיפור. צריך לחכות בין הלחות למייקאפ עד שהעור יבש, ביחוד עור שומני.

פריימר סטנדרטי מעולה ומומלץ למייקאפ רגיל ומונע את התפוררות המוכרת של המייקאפ באזור האף ואזור הטי (מצח, אף, סנטר), אבל לאסתי לאודר הוא יכול לפגוע בעמידות אז תוותרו עליו (אם הוא לא פריימר שייעודי להקטנת נקבוביות).

לגבי מריחת המייקאפ עצמו והכמויות הנכונות: מריחת המייקאפ לעמידות גבוהה צריכה להיות עם ספוגית סחוטה היטב ובטפיחות בלבד, בלי מריחות ע"י הספוגית ובלי מברשות קלילות. הטפיחות לא צריכות להיות אלימות אבל כן יש צורך להפעיל קצת לחץ על הספוגית והעור. חשוב גם לעבוד בשכבות שעושות הבדל גדול בעמידות. לאירוע ממליצה על יותר שכבות לעמידות מירבית.

ואיך לא נראה כמו פני מסיכה עם כל המייקאפ? למעשה זה ממש תלוי בסוג המייקאפ, אסתי לאודר חייב להיות מעורבב עם מייקאפ קליל יותר שלא ייווצרו קמטים מבהילים ומכוערים. (אני אחרי זמן רב מצאתי את הפורמולה המדהימה שגם עמידה במיוחד וגם יושבת טבעי באופן מושלם, אבל זה סוד כמוס של מאפרת שאני לא יכולה לגלות, רק ללקוחות…)

לגבי צלליות ואייליינר – אנחנו רוצות שהאיפור לא יזוז בעיניים, גם שהראש מעוך עמוק בתוך הכרית, וזה אפשרי. אבל זה אפשרי רק עם מוצר שנקרא בסיס פריימר לצלליות, הוא כעין משחה שמורחים מעט מאוד על העפעף והצלליות והאייליינר לא זזים. לי אישית האיפור נשאר לי עד שבת משבועות.

העבודה עם בסיס לצלליות שונה ודורשת תרגול, כי הצלליות נדבקות וצריך לעבוד בשכבות שלא יווצר כתם, אבל ממש שווה לעת הצורך.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים