שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » היערכות להגעת הרבבות לכותל בשבועות
יֵרָאֶה֙ כָּל־זְכ֣וּרְךָ֔
משטרת ישראל השלימה היערכותה לקראת אירועי חג השבועות בירושלים ואירוע "תיקון ליל שבועות" בכותל המערבי
תגיות:
אלפים במעמד ברכת הכוהנים | צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

ברחבת הכותל המערבי נערכים לקליטתם של רבים שיגיעו במהלך חג השבועות לרחבת הכותל המערבי לקיים את זכר העלייה לרגל, לאחר שבשנה שעברה בצל הקורונה ההגעה היתה מוגבלת.

במהלך החג נוהגים רבים להתפלל בבוקרו של חג השבועות תפילת ותיקין ברחבת הכותל המערבי, ורבים אחרים עושים זאת במהלך יום חג השבועות, ובמוצאי החג בראשותם של רבנים, אדמו"רים וראשי ישיבות.
מחיצת ההפרדה תוצב גם ברחבה העליונה של הכותל המערבי על מנת לאפשר קיום מנייני התפילה על פני כל הרחבה, ובכך תתאפשר תפילה בכל רחבת הכותל המערבי.

יצוין כי בעקבות תרומת ספרי תורה מהודרים בשנים האחרונות, יתאפשר למאות המניינים ליהנות מספרי התורה הרבים. הסדרנים והמשטרה לא יאפשרו הכנסת ספרי תורה מחוץ לרחבת הכותל המערבי.

בשיתוף "אשל ירושלים" שע"י כולל חב"ד יחולקו אלפי ערכות של שתיה קלה ועוגות לרבבות הצועדים לביתם לאחר תפילת הוותיקין.

הציבור מתבקש לשמור על קדושת הכותל המערבי ולהישמע להוראות משטרת ישראל ולהכוונות בדרכי ההגעה אל הכותל המערבי על מנת לאפשר זרימת מתפללים בצורה בטוחה, ראויה ומכובדת.

במהלך החג שוטרי משטרת ישראל, לוחמי משמר הגבול ומתנדבים רבים, ייפרסו בכוחות מתוגברים לשמירה על הסדר הציבורי וביטחון הציבור, הכוונת תנועה בירושלים, באזור העיר העתיקה והכותל המערבי, בתי כנסת, ועוד, כל זאת לצד מוכנות ודריכות מבצעית גבוהה בשל המצב הביטחוני ואירועי הפרות הסדר האלימות בימים אלו ברחבי הארץ.

שינויים בהסדרי תנועה בצאת החג (17.5.21)- יסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות: בר אילן – ירמיהו עד שמגר. בציר זה תתאפשר נסיעה רק לתחבורה ציבורית ורכבי היסעים וזאת במטרה לאפשר לכלל המבקרים שהגיעו לעיר לנסוע חזרה בבטחה ולמנוע עומסי תנועה.

מוקד המידע 110 של משטרת ישראל עומד לרשות הציבור לקבלת מידע שוטף. המשטרה פונה לציבור לנהוג בהתאם לחוק ולהוראות ולהישמע להוראות השוטרים ומאחלת לכל בית ישראל- חג שבועות שמח ובטוח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים