שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "הירי לתל אביב – קל יותר מלשתות מים"
ההסתה ואיומי חמאס
דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור קרא לערביי ישראל להתקומם: "אתם תיתקלו במהומות שלנו בעת שתחזרו לבצע תוקפנות" • הוא איים: "ההסלמה תגבר בכל פעם שתחזרו לתקוף"
מחבלי חמאס | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה קרא היום (חמישי) להתקוממות של ערביי ישראל. "אתם תיתקלו במהומות שלנו בעת שתחזרו לבצע תוקפנות", אמר אבו עובידה, שגם שיגר איומים על המשך המתקפה של ארגון הטרור על ערי ישראל.

דבריו של עובידה הגיעו לקראת ערב מתוח, תפילות יום השישי ויום הנכבה בשבת. דובר ארגון הטרור שוב הציב את ירושלים במרכז ההסלמה מול ישראל. "ירושלים היא מרכז הסכסוך, ירושלים היא הסמל הגדול שלנו. היום אנחנו מנהלים מערכה כהגנה על מסגד אל-אקצא ועל תושבי שייח ג'ראח. כל מחיר שנשלם הוא לטובת מסגד אל-אקצה, אין לנו משמעות בלעדיו ובלי ירושלים. הנשק שלנו נועד כדי להגן על עמנו ועל המקומות הקדושים שלנו".

אבו עוביידה המשיך ללבות את היצרים במזרח ירושלים ובגדה המערבית סביב המסגד, במקביל לתדלוק ההתפרעויות של ערביי ישראל. "מה שמייחד את המערכה הזו הוא האחדות של עמנו בכל מקום. כל הברכות לבני עמנו המתקוממים בירושלים, באל-אקצא, בשטח ישראל ובגדה המערבית. אני קורא לכם לצאת ולהתקומם בכל מקום ואנחנו נתמוך ונהיה הגב שלכם", אמר.

הוא התייחס גם להסלמה מול ישראל והבהיר כי ארגון הטרור אינו מורתע ממדיניות החיסולים של ישראל. "בימים האחרונים ראיתם את מה שהכנו ועבדנו עליו בשנים האחרונות, מעולם לא הפסקנו להתכונן למערכה נגד האויב. יש לנו עוד הרבה מה לתת. השיגורים שלנו חשפו את השבריריות של האויב ואין קווים אדומים בתגובה נגדו".

לגבי מתקפת הטילים לטווחים יותר ארוכים הוא אמר כי "ההחלטה לשגר לעבר תל אביב, דימונה וירושלים, קלה יותר עבורנו מאשר שתיית מים. ההסלמה תגבר בכל פעם שתחזרו לתקוף את עמנו. הטכנולוגיה שלכם והחיסולים שלכם לא מפחידים אותנו".

זמן קצר לאחר נאומו המתריס נשמעה אזעקה באשקלון והופעלו התרעות צבע אדום באזור עוטף עזה. במקביל להמשך המתקפה של חיל האוויר שבמהלכה חוסלו גם ארבעה חוליות של משגרי נ"ט ברצועת עזה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים