שיתוף
תגובות
חדשות » הישראלי שנהרג בקרבות באוקראינה- הובא למנוחות בישראל
למנוחת עולמים
האב הנרגש ספד לבנו רומן ברודסקי, הישראלי שנהרג באוקראינה: "למדתי איזה לב ענק היה לו. הוא עזר לבתי יתומים ולקשישים. דאג לכולם. אני לא מבין למה קרה מה שקרה".
תגיות: ,
רומן ברודסקי ז"ל | צילום: תמונה נרות: New Africa, שאטרסטוק. תמונה רומן: פייסבוק

"אני לא רוצה למות". אלה המילים האחרונות שהצליח לומר רומן ברודסקי, בשיחה עם משפחתו, בטרם מת מפצעיו. בבית העלמין בערד הובא (ראשון) למנוחות רומן ברודסקי בן 42, שנהרג אחרי שנפתחה אש לעבר קבוצת ישראלים וברודסקי בתוכה- שניסתה להימלט מאוקראינה דרומה למולדובה.

מי שפתחו באש וביצעו ירי מאסיבי לעבר השיירה הישראלית היו הכוחות האוקראיניים. לאחר מכן התברר כי השיירה נחשדה כחוליית ריגול רוסית, מה שהוביל לטרגדיה.

ברודסקי המנוח, גדל בישראל אך התגורר בשנים האחרונות באוקראינה שם פתח עסק מצליח. הוא נסע ביום שני שעבר במכונית שהובילה שיירת ישראלים לעבר הגבול.

84 קילומטרים מדרום לקייב, פתחו מיליציות אוקראיניות באש לעבר המכונית שבה נסע. ברודסקי ניסה להתקשר לבני משפחתו והצליח לומר את המילים: "אני לא רוצה למות". דקות לאחר מכן הוא מת מפצעיו.

אביו של ברודסקי ספד לו: "עשינו הכול כדי להחזיר את רומן הביתה. למדתי איזה לב ענק היה לו. הוא עזר לבתי יתומים ולקשישים. דאג לכולם. אני לא מבין למה קרה מה שקרה, אתם לא מבינים איזה מסע עברנו עד שחצינו את הגבול עם אוקראינה. כל כך הרבה אנשים השתתפו בהבאת הגופה, ובשם המשפחה אנחנו אומרים תודה".

בלוויה לקחו חלק 150 בני אדם בהם נציגי משרד החוץ ונציגי העיר ערד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים